Ja. die ;-)Bewerkt door Clous van Mechelen geinspireert op het Brandenburger concert van Bach en het concert a kl.t RV 356 van Vivaldi
Ja. die ;-)Bewerkt door Clous van Mechelen geinspireert op het Brandenburger concert van Bach en het concert a kl.t RV 356 van Vivaldi
Ik denk niet dat ik ooit Grolsch gedronken heb. De Nederlandse pils die ik regelmatig drink is Amstel en Brand en die zijn even goed als de Belgische. Heineken kan me absoluut niet bekoren wegens geen smaak.Persoonlijk moet ik zeggen nee
Maar over smaak valt niet te twisten
Dan is het redelijk leesbaarSorry maar ik heb denk nieuw ogen nodig.
Persoonlijk ga ik voor Hertog Jan.Ik denk niet dat ik ooit Grolsch gedronken heb. De Nederlandse pils die ik regelmatig drink is Amstel en Brand en die zijn even goed als de Belgische. Heineken kan me absoluut niet bekoren wegens geen smaak.
Veel smaakervaring is ook afkomstig van de manier van schenken, tappen, temperatuur enzovoort. Als dat niet in orde is smaakt geen enkele pils.
Je zou Gulpener eens moeten proberen - in tegenstelling tot Brand wordt dat wel nog gewoon in Limburg gebrouwen... ;-)Ik denk niet dat ik ooit Grolsch gedronken heb. De Nederlandse pils die ik regelmatig drink is Amstel en Brand en die zijn even goed als de Belgische. Heineken kan me absoluut niet bekoren wegens geen smaak.
Veel smaakervaring is ook afkomstig van de manier van schenken, tappen, temperatuur enzovoort. Als dat niet in orde is smaakt geen enkele pils.
Nou, wij doen lekker wijn ;-) Dit jaar 120 liter...Ik brouw mijn eigen bieren sinds een paar jaar. Redelijk succesvol mag ik zeggen met een paar mooie prijzen inmiddels.
eerder Vivaldi-achtig voor mijn gevoel, componist Clous van Mechelen beter bekend van z'n werk met Win T Schippers.wie herinnert zich nog de Bach-achtige muziek
Brouwen op het aanrecht doe ik al bijna 45 jaar, met tussenpozen.Ik brouw mijn eigen bieren sinds een paar jaar. Redelijk succesvol mag ik zeggen met een paar mooie prijzen inmiddels.
[...]
Nadat Grolsch overgenomen is door de Japanners is dat hier ook in de ban gedaan.
Af en toe mag een uitstapje toch Nico?Het gaat om de plaatjes hoor
Dat Brand vertrekt uit Limburg was aan deze kant van de Maas geen nieuws.Dat wist ik niet.Een spijtige zaak.Je zou Gulpener eens moeten proberen - in tegenstelling tot Brand wordt dat wel nog gewoon in Limburg gebrouwen... ;-)