Ik lees zoveel goede verhalen van een vlak-vandikte bank met spiraal-as zodat ik ook aan het overwegen ben om mijn bank te upgraden met een spiraal-as. Op zoek naar mogelijkheden kwam ik deze op Kleinanzeigen in Duitsland tegen.
www.kleinanzeigen.de
Ik heb een Scheppach HM2 waar ik op zich best tevreden mee ben (alleen hobby werk)
Mijn vragen zijn:
- heeft iemand ervaring met deze firma? wat is de kwaliteit van deze as en de beitels?
- Er zijn verschillende opties qua aantal messen en aantal spiralen (zie andere advertenties van deze aanbieder). Wat zijn de kwaliteitsverschillen, voordelen en nadelen?
- zijn er andere leveranciers die zoiets aanbieden?
Dank voor jullie reacties
Robert
Hobelwelle HM Spiralmesserwelle BASIC, PRO, PREM nach Zeichnung
Für alle Modelle nach Zeichnung gefertigt. Große Datenbank vorhanden. BASIC, PRO oder...,Hobelwelle HM Spiralmesserwelle BASIC, PRO, PREM nach Zeichnung in Bayern - Bad Füssing
Ik heb een Scheppach HM2 waar ik op zich best tevreden mee ben (alleen hobby werk)
Mijn vragen zijn:
- heeft iemand ervaring met deze firma? wat is de kwaliteit van deze as en de beitels?
- Er zijn verschillende opties qua aantal messen en aantal spiralen (zie andere advertenties van deze aanbieder). Wat zijn de kwaliteitsverschillen, voordelen en nadelen?
- zijn er andere leveranciers die zoiets aanbieden?
Dank voor jullie reacties
Robert