TIP: Jet vandiktebank 220v

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Met aanloopinstallatie en nog 310 breed ook... Potverdorie wat een ding voor dat geld :O. Als ik de mijne niet al had stond ik morgen bij deze op de stoep.
 

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
42
25
Veldhoven
Inderdaad, ik word echt moedeloos van alle machines die te koop staan, verkocht zijn en een week of wat later bij Mibo, Toon Voets etc. op Marktplaats staan. Daar staat vervolgens nooit een prijs bij zodat de markt lekker ontransparant is.
Precies dit ja, en wat ik vaak nog vervelender vind is dat je, althans in mijn ervaring, op de website zelf dan ook nog eens een offerte moet aanvragen, of het product van de foto überhaupt nergens te bekennen is op de website van de handelaar. Maakt het lekker makkelijk als student om aan een dusdanig apparaat te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MerkiMac

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Ik lijk de gelukkige; hij is voor mij gereserveerd.
Wat extra info: het apparaat laat bij opstarten regelmatig de stop doorslaan. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Daarnaast iemand tips over een goede transport methode? 😛
230kg til je niet zo met het handje op. Ik heb auto met trekhaak en kan een aanhanger lenen, maar dan moet hij nog wel op en van de aanhanger komen.

Vond het zo’n goede deal dat we nog wel een vervoersbedrijf vanaf leek te kunnen, maar ik kom prijzen tegen van 300-400€, dat is wat meer dan ik verwacht cq gehoopt had
 
  • Leuk
Waarderingen: Nova en remcoov

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Met een hoogheffende palletwagen zet je die zo op een aanhanger. Die palletwagens zijn ook te huur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

Rdl

Post veel
7 okt 2021
954
388
hilversum
Advertentie is weg.
Ik lijk de gelukkige; hij is voor mij gereserveerd.
Wat extra info: het apparaat laat bij opstarten regelmatig de stop doorslaan. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Daarnaast iemand tips over een goede transport methode? 😛
230kg til je niet zo met het handje op. Ik heb auto met trekhaak en kan een aanhanger lenen, maar dan moet hij nog wel op en van de aanhanger komen.

Vond het zo’n goede deal dat we nog wel een vervoersbedrijf vanaf leek te kunnen, maar ik kom prijzen tegen van 300-400€, dat is wat meer dan ik verwacht cq gehoopt had
Te lichte stop, of ergens los contactje.
Hondje/steekwagen en oprijplaten heb je hem zo in de aanhanger.
Anders een bakwagen met klep huren.
 

LMO

Actieve deelnemer
22 sep 2022
64
55
Hainaut
Een bestelwagen met laadbrug (normaal rijbewijs) kost ongeveer 100euro/dag. Samen met een handpallet en binders kom je op 120euro.

Wel opletten en voor je vertrekt rondom foto's nemen van de bestelwagen, om discussies achteraf te vermijden.

Ik heb zelf de laatste maanden een paar maal een bestelwagen gehuurd; voor grotere machines te transporteren. Dacht dat ik de laatste maal voor 280km alles in, iets minder dan 150euro betaald heb

mvg
 
  • Leuk
Waarderingen: kettingspanner

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
Zorg dat de automaat in de meterkast waar je de machine op aan gaat sluiten een c-karakteristieke uitvoering is ( C16 automaat), dan zal het probleem zich niet voordoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joepbisschops

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
42
25
Veldhoven
Ik hoop dat het wat voor je wordt, zelf ben ik ook op zoek naar iets dergelijks, maar dan op krachtstroom. Het liefst een Hammer A3 met spiraalas... hoop doet leven.
Dat apparaat is de reden dat ik deze langs me af heb laten gaan, was schijnbaar de eerste, maar vond het toch te veel - puntjes voor mij om het geld te investeren. Ben er overigens nog niet helemaal over uit welke exact, of het nou een hammer wordt of ander merk, maar hoop nog wat meer te leren over de verschillende merken terwijl ik spaar haha
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
201
83
Rijswijk
Ik lijk de gelukkige; hij is voor mij gereserveerd.
Wat extra info: het apparaat laat bij opstarten regelmatig de stop doorslaan. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Daarnaast iemand tips over een goede transport methode? 😛
230kg til je niet zo met het handje op. Ik heb auto met trekhaak en kan een aanhanger lenen, maar dan moet hij nog wel op en van de aanhanger komen.

Vond het zo’n goede deal dat we nog wel een vervoersbedrijf vanaf leek te kunnen, maar ik kom prijzen tegen van 300-400€, dat is wat meer dan ik verwacht cq
Hopelijk gaat alles goed met vervoeren en ook in gebruik! Veel plezier er mee.
Ik heb de mijne met z’n tweeën op de aanhanger getild en ook er af. Was 180kg, dus wel een tandje lichter.
Op de aanhanger had ik een pallet op de grond liggen en daar tegenaan de vvd.
Hij kwam zo mooi boven de as te staan, en kon door de pallet niet naar voren glijden.
Verder met spanbanden en touwen vastgezet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.