Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

T

The Freeman

Guest
tav optie 2, het vergt enige discipline
jan 2x 1200 1x 800
--------------------------------
som 2x 1200 1x 800

volgende post quote de post van jan:
jan 2x 1200 1x 800
piet 10 x 1200 2 x800
----------------------------------
som 12x 1200 3x 800

etc. etc. etc.

Maar.... jij organiseert en hoeft geen keuze te bieden :) Optie 1 dus.
Bedankt @knotwilg en bij nader inzien ben ik het daar helemaal mee eens. Het geeft duidelijkheid!
 
  • Leuk
Waarderingen: knotwilg

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Het forum is bedoeld om voordeel voor forummers te bieden. Vooral als het gaat om het delen van kennis, tips etc.
Maar ik kan me goed voorstellen dat door gezamenlijke inkoop er ook een voordeel ontstaat. Een aanbieder zou kunnen zeggen dat hij van een artikel een speciale prijs geeft als er b.v. 20 stuks van besteld worden.

Deze post is natuurlijk een complexe griebus geworden, mijn voorstel is om per artikel een post te starten, het gewenste aantal te noemen en een prijs en dan kunnen forummers intekenen door te reageren. Bij het gewenste aantal kan er daadwerkelijk geleverd gaan worden.

Het wordt dan een soort groupon actie.

Veel succes,

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: stefke

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
395
Dordrecht
Het forum is bedoeld om voordeel voor forummers te bieden. Vooral als het gaat om het delen van kennis, tips etc.
Maar ik kan me goed voorstellen dat door gezamenlijke inkoop er ook een voordeel ontstaat. Een aanbieder zou kunnen zeggen dat hij van een artikel een speciale prijs geeft als er b.v. 20 stuks van besteld worden.

Deze post is natuurlijk een complexe griebus geworden, mijn voorstel is om per artikel een post te starten, het gewenste aantal te noemen en een prijs en dan kunnen forummers intekenen door te reageren. Bij het gewenste aantal kan er daadwerkelijk geleverd gaan worden.

Het wordt dan een soort groupon actie.

Veel succes,

jaap
Lijkt me een beter plan, lekker simpel en je weet bij intekenen of het financieel zinvol is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.