Ik zag bij mijn grote vriend Alie dat de Tenso's én Clamex's voor de Zeta P2 ongeveer 3 á 4 keer zo goedkoop zijn.
(Tenso: €0,27 tegen €1,00)
(Clamex: €0,38 tegen €1,15 )
Ik heb het nu over de P14, maar Alie noemt het hier en daar P15.

Bron: 30.5US $ |100Pcs Nylon Interlock Biscuit Joiner Houtbewerking Kabinet Kast Kast Meubels Treknagel|Pins| - AliExpress
Nu weet ik natuurlijk niet of het dezelfde kwaliteit is als de originele, maar wat mij betreft is het het proberen waard. Als ze wat minder zijn kan je ze vast wel gebruiken voor de wat minder belangrijke klusjes en doet het ook wat minder pijn
Wie doet er met me mee? Omgeving Utrecht west.
Ter info:
Dit topic is een broertje van deze twee topics:
www.woodworking.nl
Én
www.woodworking.nl
.
(Tenso: €0,27 tegen €1,00)
(Clamex: €0,38 tegen €1,15 )
Ik heb het nu over de P14, maar Alie noemt het hier en daar P15.

Bron: 30.5US $ |100Pcs Nylon Interlock Biscuit Joiner Houtbewerking Kabinet Kast Kast Meubels Treknagel|Pins| - AliExpress
Nu weet ik natuurlijk niet of het dezelfde kwaliteit is als de originele, maar wat mij betreft is het het proberen waard. Als ze wat minder zijn kan je ze vast wel gebruiken voor de wat minder belangrijke klusjes en doet het ook wat minder pijn

Wie doet er met me mee? Omgeving Utrecht west.
Ter info:
Dit topic is een broertje van deze twee topics:
Teveel Lamelloos, maten uitwisselen / onderling verdelen
Zijn er hier Lamello-gebruikers die (net als ik) lamelloos willen kopen maar opzien tegen de grote hoeveelheid die je in één keer moet kopen, dan ben ik wel geïnteresseerd om dat samen te doen. Of mss heb je ze al en wil je er vanaf? Of mss ruilen tegen een andere maat? Ik wil gewoon een...

Én
Teveel Domino deuvelstokken uitwisselen / onderling verdelen
Zijn er hier domino-gebruikers die (net als ik) Domino deuvelstokken willen kopen maar opzien tegen de grote hoeveelheid die je in één keer moet kopen, dan ben ik wel geïnteresseerd om dat samen te doen. Of mss heb je ze al en wil je er vanaf? Of mss ruilen tegen een andere maat? Ik wil...

.
Laatst bewerkt: