Ik ben hard aan het sparen voor een Sawstop tafelzaag die in de herfst uitkomt.
sawstop.eu
Deze komt uit met een 3PK moter (dat is volgens mij ongeveer 2250 watt
kan ik deze normaliter normaal aansluiten op het Nederlandse stopcontact of moet ik ergens speciaal rekening mee houden? (ik ben stroom technisch slecht onderlegd)
Nu zag ik bij de Laguna Fusion3 cirkelzaagtafel 2200 Watt (ook 3PK)
Laguna Fusion3 cirkelzaagtafel 2200 Watt - Baptist
het volgende staan:
Let op! Bij deze 2.200 Watt machine adviseren we om minimaal een 16A traag (16A type C) of een 20A (20A type C) zekering op de groep te hebben waar de machine op aangesloten wordt.
Ik zal dit dan in mijn garage willen aansluiten direct op de WCD zonder verder iets noemenswaardig te laten draaien in de garage. zou dan nog alleen een een festool 1200 watt maxx stofzuiger er nog bij kunnen doen of maak ik het dan te bont.
Wie kan mij aub wat wijzer maken, alvast dank

Professional Cabinet Saw - SawStop
De SawStop Professional Cabinet Saw, biedt een ongeëvenaarde pasvorm en afwerking en de beste zaagprestaties in zijn klasse. De in de VS nr. 1 best verkochte Cabinet Saw komt met een upgrade naar Europa. Met een krachtige 3PK inductiemotor en een zaagcapaciteit van 91 cm of 132 cm (36 of 52...
Deze komt uit met een 3PK moter (dat is volgens mij ongeveer 2250 watt
kan ik deze normaliter normaal aansluiten op het Nederlandse stopcontact of moet ik ergens speciaal rekening mee houden? (ik ben stroom technisch slecht onderlegd)
Nu zag ik bij de Laguna Fusion3 cirkelzaagtafel 2200 Watt (ook 3PK)
Laguna Fusion3 cirkelzaagtafel 2200 Watt - Baptist
het volgende staan:
Let op! Bij deze 2.200 Watt machine adviseren we om minimaal een 16A traag (16A type C) of een 20A (20A type C) zekering op de groep te hebben waar de machine op aangesloten wordt.
Ik zal dit dan in mijn garage willen aansluiten direct op de WCD zonder verder iets noemenswaardig te laten draaien in de garage. zou dan nog alleen een een festool 1200 watt maxx stofzuiger er nog bij kunnen doen of maak ik het dan te bont.
Wie kan mij aub wat wijzer maken, alvast dank
Laatst bewerkt: