Zeer mooi en duidelijke voorbeelden in de filmpjes.
Zelf zou ik ook wel een werkbank en opbergruimte willen in deze trend maar ben toch bang dat ik nog niet beschik over de nodige ervaring om zoiets tot een mooi einde te brengen.... Ook beschik ik niet over zo'n uitgebreid machinepark, het houdt bij een simpele zaagtafel toch wel op bij mij....
Ik ga van de week, wanneer het hier wat rustiger is je plannen bestellen. Is het mogelijk dat bij vragen deze gesteld kunnen worden? Mijn ruimte kent namelijk geen plek voor 5m werkbank.
In ieder geval hartelijk dank voor het delen en maken van deze uitgebreide informatie.
Iedereen gebruikt natuurlijk waarover hij beschikt maar in de praktijk is dit perfect doenbaar met een zaagtafel/cirkelzaag, frees en boormachine. De delen in massief heb ik telkens geschaafd op diktes die je in de klushandel kant en klaar kan vinden zodat mensen zonder vlak/vandikte dit ook kunnen maken.
Je mag mij achteraf natuurlijk vragen sturen, de standaard werkbank is 1m80 lang, bij mij heb ik daar gewoon twee systainer kasten en tussendelen bij gemaakt.
Zie er top uit.
waarom geen plan in het Nederlands?
Ik dacht het deze keer wel te doen maar er steekt veel tijd in, de Franse vertaling heb ik zelf gedaan maar dat was zo'n 7 uur werk. De Duitse vertaling is gedaan door iemand in Duitsland die het had voorgesteld en die heeft er twee weken over gedaan.
Als ik het nog doe dan zou ik de andere twee plannen (MFTC en MFTB) ook nog moeten doen, terwijl de Nederlandstalige markt erg klein is en een groot deel van ons overweg kan met Engels.