D
DervishD
Guest
Ik zie dat het draadje dat ik 6 jaar geleden ben begonnen nog steeds loopt. Ik kan zeggen dat de Stanley Sweetheart beitels me nog steeds zeer goed bevallen. Voor mij zijn ze een schot in de roos.
Ik heb een vrij volledige set Nooitgedagt (4 / 8 / 10 / 12 / 16 / 19 / 22 / 25 /28 / 32 ) met plastic heft. Maar heb altijd een set met sockets willen aankopen (mijn grootvader had er een paar en waren zijn favorieten)
Zijn die Stanley SW dan zo goed ? Zijn ze vergelijkbaar (qua hardheid en standtijd) met Pfeil, Narex, MHG, LN, Veritas (in PM-V11 ) Sorby ... Het zou al ene hele stap zijn om van Nooitgedagt naar MHG te gaan (MHG ken ik van medecursisten) , maar dan zijn het nog geen sockets, dus wil ik deze stap niet gewoon doen omdat het LN is of omdat sommigen van horen zeggen dat deze Stanleys goed zijn.
Ik hoop dat Dervish of Rendew hun relaas geven, of mischien iemand die een paar van LN heeft en dus kan vergelijken.
groetjes
Jos
Heeft iemand ook ervaring met de Stanley Bailey steekbeitels?
Ik heb je post gelezen, maarHoi Nico,
Ik heb de Sweethaert socketbeitelset van Stanley.
Fijnste beitels die ik tot heden heb vastgehouden (geen ervaring met LN of Veritas beitels).
Verslaat mijn Nooitgedacht en Lidl beitels voor het fijne werk, liggen geweldig in de hand!
Had er al eens een over gepost hier.
groet, Guido
Nico, hier staan ze voor €52.90 geprijsd, ik weet niet of het dezelfde zijn als die je aangeboden hebt gekregen?
Groet Pel.
http://www.mytoolstore.nl/stanley-s...NDHklm8YhMJcsrGLmWuG5DWzRBW_UyhPQsaAsBM8P8HAQ
Bekijk bijlage 63143
Roeland heeft die Lidl beitels ook veel gebruikt maar is nu bekeerdhij beeft het licht gezien en gebruikt nu de SW beitels van Stanley
Roeland heeft die Lidl beitels ook veel gebruikt maar is nu bekeerdhij beeft het licht gezien en gebruikt nu de SW beitels van Stanley