Walters,
zalfs op de internetwinkel van bolletje ;-) staan ze aan 130 Euro (dus 30 Euro = 18% beterkoop dan in Arnhem)
eerlijk gezegd is de prijs voor LN'en geen "probleem" voor mij ... ja, het blijft eigenlijk teveel geld, maar ik moet er niet van leven dus iedere Euro die ik aan gereedschap uitgeef is eigenlijk een euro teveel, maar ja. De wereld loopt vol zotten en ik zal er ene van zijn.
Doordat ik de LN7 en de LN 073 heb en er supertevreden van ben, ben ik een beetje "te" zot van LN, maar ik zal altijd proberen om EU of NA makelij te kopen (spijtig voor Juuma, Peaktool, Dictum...)
Ik heb een vrij volledige set Nooitgedagt (4 / 8 / 10 / 12 / 16 / 19 / 22 / 25 /28 / 32 ) met plastic heft. Maar heb altijd een set met sockets willen aankopen (mijn grootvader had er een paar en waren zijn favorieten)
Zijn die Stanley SW dan zo goed ? Zijn ze vergelijkbaar (qua hardheid en standtijd) met Pfeil, Narex, MHG, LN, Veritas (in PM-V11 ) Sorby ... Het zou al ene hele stap zijn om van Nooitgedagt naar MHG te gaan (MHG ken ik van medecursisten) , maar dan zijn het nog geen sockets, dus wil ik deze stap niet gewoon doen omdat het LN is of omdat sommigen van horen zeggen dat deze Stanleys goed zijn.
Ik hoop dat Dervish of Rendew hun relaas geven, of mischien iemand die een paar van LN heeft en dus kan vergelijken.
groetjes
Jos