Hi, ik wil schaafbeitel van mijn Stanley nr 4 uit Engeland vervangen. Een Stanley beitel is te koop bij Baptist voor €16,50. Baptist geeft aan dat ze niet achter de kwaliteit staan en adviseren en veras van € 83. En ze hebben Oeaktool / Lucan beitels frond de € 26. Die zijn echter wat dikker en zouden eventueel niet kunnen passen. Ben benieuwd welk advies jullie voor me hebben wat te doen. Is de kwaliteit van de Stanley echt zo slecht?