Nu het eindresultaat daar is mag ik het wel zeggen toch? Paul Sellers? Ik meen deze schaaf gezien te hebben in één van zijn filmpjes of blogberichten, ik kan het alleen niet meer terug vinden. Was dacht ik ook al even geleden. Mooi gemaakt! Ik ben benieuwd of het anders/prettiger schaaft dan een stalen nr 4.Nee hoor, volledig gepikt Ik kan nog niet zeggen van wie, anders verklap ik het eindresultaat.
Volgens mij is het een heel klein stukje van de film die in een lus zit er is niets vreemd te zien er kom ook geen einde aan het filmpje
animated gifje
Mooi gedaan! Waar ik wel benieuwd naar ben is naar hoe het 'voelt'. Je hebt al een gewone nummer 4, is dit nu 'lekkerder' schaven, en is de instelling net zo makkelijk als een gewone nummer 4?
Dat ziet er goed uit!
Mag ik vragen wat je met het handvat en de knop van de oude No4 gaat doen? Ik heb nog een Record no4 liggen waarvan het handvat mist..
BossyRangs :Hahaha, inderdaad, een gifje. Hoe lang heb je zitten kijken tot je het door had?
Eeuh lang genoeg zat te wachten op het vreemde maar alles was "normaal" enne het plankje bleef maar op de zelfde dikte enne da's niet normaal
Nu het eindresultaat daar is mag ik het wel zeggen toch? Paul Sellers? Ik meen deze schaaf gezien te hebben in één van zijn filmpjes of blogberichten, ik kan het alleen niet meer terug vinden. Was dacht ik ook al even geleden. Mooi gemaakt! Ik ben benieuwd of het anders/prettiger schaaft dan een stalen nr 4.
Ik dacht hier ook direct aan. Ziehier de link naar het blogbericht, het fimpje waarnaar verwezen wordt is nooit publiek online gekomen.