Zou het niet beter zijn tussen de planchette en de plint een waterdichte silicone te gebruiken om dat op die ipe en tand aan frezen van 3 mm dat breekt gemakkelijk af
grtz
grtz
Zou het niet beter zijn tussen de planchette en de plint een waterdichte silicone te gebruiken om dat op die ipe en tand aan frezen van 3 mm dat breekt gemakkelijk af
grtz
Jouw situatie heb ik ook gehad bij de opbouw van de kopse kant van mijn pergola waarvoor ik rechte (geen planchetten) padoekplanken gebruikt heb. Ik heb het opgelost door een groef van 4mm in te frezen in de planken (22mm dik) en daar een "losse veer" in te plaatsen, die ik met pu-lijm vastgelijmd heb telkens in de onderste plank. Zo heb ik ook een "planchet" -profiel gemaakt.
Hoi,
Als ik je goed versta bedoel je met ´´(sic) probleem is det de groef aan op de zij stukken niet mogen door lopen naar het verande gedeelter´´. dus dat je de groef aan de bovenkant niet wil zien in het pergola gedeelte? Makkelijk op te lossen dan, geen groef frezen voor dat stuk. Als het uit 1 stuk is dan stop je met frezen daar waar je pergola gedeelte begint. Lijkt me logisch. Maar het blijft ... tja niet echt hoe het hoort.
Dit had misschien een betere optie geweest, waterdicht is het ook.
Bekijk bijlage 30313
Groeten,
John
...keer een schaafje!...