Een goede dac hoeft niet zo duur te zijn Raymond.
Ik weet niet waar je het voor nodig hebt maar toen ik op de laptop af en toe internet radio wilde horen laat ik het gewoon streamen naar m'n versterker via een bluetooth hifiadapter van philips.
Als je draadloos handig vindt dan kan ik je uit eigen ervaring deze aanraden.
De kwaliteit heeft me echt verrast en je sluit 'm aan met 2 tulp stekkers of een mini stereoplug op je versterker, net wat je voorkeur is, kostte maar 35 euro. http://www.philips.nl/c-p/AEA2000_12/-
En als je hoe dan ook toch bedraad wilt; er is zat keuze vanaf een paar tientjes.
Ik heb er nu eentje van Inakustik tussen de tv en versterker zitten.
Maar die Phillips ziet er ook goed uit, zeker voor dat geld.
Het is voor mij de weg die ik op wil gaan. In de afgelopen 20 jaar heb ik geleerd dat al het digitale spul na 6 jaar niet meer werkt, terwijl analoog spul altijd door blijft gaan en eenvoudig te repareren is.
Mijn ouders hebben een tv van 6 jaar oud, en nu werken de apps (internet e.d.) al niet meer. Worden niet meer ondersteund.
Dat zal je straks ook zien met al die recievers, die versterken over 6 jaar nog wel, maar streamen of usb of Spottify doet het niet meer.
Dan moet je een voor 80% werkend apparaat weg gooien omdat 20% niet meer ondersteund wordt.