Snijplank uit reststukken noten

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Ik lust geen wijn Edgar en trouwens tappas is voor mij ook niet zo’n dingetje :cool:
Nou ja, hapje/drankje :unsure:...'t gaat maar om het idee he. Ik had ook 'potje bier en stukjes kaas/plakjes leverworst' kunnen noemen, bedenk er maar bij wat je lekker vind;). Idee achter de suggestie is dat het een mooie plank is om iets lekkers op te presenteren in goed gezelschap 😋.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Tsja Edgar, wat moet ik daar nou op zeggen, ik denk toch dat het dan verstandiger is voor mij om maar afscheid te nemen van de plank. Lijkt me niet zo bevorderlijk voor de lijn zo’n plank en aangezien er nog wel een paar kilootjes af mag….. 😂 😇
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Tsja Edgar, wat moet ik daar nou op zeggen, ik denk toch dat het dan verstandiger is voor mij om maar afscheid te nemen van de plank. Lijkt me niet zo bevorderlijk voor de lijn zo’n plank en aangezien er nog wel een paar kilootjes af mag….. 😂 😇
Euhh ja😱......zeg maar niets meer.....na meer dan een jaar thuis werken met teveel zitten en te weinig bewegen, moeten er bij mij ook wel wat kilootjes afo_O. Het alternatief is een nieuwe garderobe:rolleyes:......
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
En toen kreeg ik nog een paar reststukjes.
Hiervan 3 plankjes van ca. 34x19cm gemaakt.
9A2FE746-3363-45CE-BF3C-92CF6F3E488C.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.