Klaukop met speciaal meedraaiende MK2 draadkop plaatsen in de rechter schuifbare blok.
De klauwkop opspannen aan het opgelijmde beuken reststukje.

Het geheel uit de draaibank halen en omgekeerd plaatsen in de draaibank.

Via het malletje de hoogte van de halve bol aftekenen. Er moet wel rekening gehouden worden met het deel dat rond moet komen aan het opgelijmde beuken reststukje (C).
Dit is een 5-tal mm.

De plaats van de ogen bepalen aan de hand van het 24-delige blokkeringssysteem dat aanwezig is op mijn draaibank.
Via de leunspaan werd er een aslijn getekend om daarna de plaatsbepaling van de ogen te doen met het blokkeringssysteem.

Eventjes kijken met het andere daal die al gedraaid werd.
Met goedkeuring van mijn vrouwtje kon ik verder aan de slag gaan.

Boorsysteem op de draaibank plaatsen.

Het ganse traject qua bren van de gaten heb ik gefilmd, maar moet nog verwerkt worden tot één geheel.
Dit plaats ik morgen op het forum.
De klauwkop opspannen aan het opgelijmde beuken reststukje.

Het geheel uit de draaibank halen en omgekeerd plaatsen in de draaibank.

Via het malletje de hoogte van de halve bol aftekenen. Er moet wel rekening gehouden worden met het deel dat rond moet komen aan het opgelijmde beuken reststukje (C).
Dit is een 5-tal mm.

De plaats van de ogen bepalen aan de hand van het 24-delige blokkeringssysteem dat aanwezig is op mijn draaibank.
Via de leunspaan werd er een aslijn getekend om daarna de plaatsbepaling van de ogen te doen met het blokkeringssysteem.

Eventjes kijken met het andere daal die al gedraaid werd.
Met goedkeuring van mijn vrouwtje kon ik verder aan de slag gaan.

Boorsysteem op de draaibank plaatsen.

Het ganse traject qua bren van de gaten heb ik gefilmd, maar moet nog verwerkt worden tot één geheel.
Dit plaats ik morgen op het forum.