Shaper Origin Bench Pilot toepassingen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.625
2.435
Terkaple
www.woodworking.nl
Zoals jullie eerder wel gelezen hebben, stond op de Shaper stand begin deze maand tijdens de grote houtbeurs in Hannover, de Ligna. Omdat in de week erna een grote bijeenkomst van leraren VMBO was in Nederland, kreeg ik na de beurs het prototype mee naar huis. Helaas, zaterdagavond thuis was ik aardig ziek, snotteren, hoesten en koortsig. Heb de Bench Pilot wel opgezet en wat dingen laten frezen en dacht echt een fraai filmpje te maken. Maar dat gehoest en gesnotter was niet om aan te horen.
Een paar YT'ers hebben inmiddels een prototype van de Bench Pilot thuis mogen proberen. Ik deel daarom de filmpjes van Michael Alm en Encurtis. Ben wel jaloers hoe gemakkelijk deze mannen kunnen praten en presenteren. Ik weet wel, ze doen het niet alleen, er is allerlei hulp bij aanwezig, een goed script etc, maar toch, het is echt goed.

jaap

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

kettingspanner

Actieve deelnemer
23 sep 2022
148
45
Alkmaar
Helaas is de benchpilot iets vertraagd. Kreeg een mailtje dat hij enkele weken later zal worden bezorgd. Jammer, kan niet wachten.

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
205
138
Kapellen (Antwerpen)
ik kreeg die mail ook :(

"While we’re doing our best to ramp up production rates to meet this excess demand, we have fallen short of where we’d hoped to be and want to be up front and let you know that we’re running roughly one month behind schedule.

Orders placed in May, during our initial BenchPilot launch, will ship in late October rather than late September, while orders placed later in the year will ship on a rolling first-come, first-served basis.

Your order placed in May is expected to ship by the end of October.

We want you to know that we’re not taking this delay lightly, and are working around the clock with our teams in the US and in Europe where BenchPilot is produced, to deliver your order as quickly as possible while also maintaining our strict quality standards"

• Leuk
Waarderingen: kettingspanner en mink

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.