Shaper Origin Bench Pilot toepassingen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.612
2.414
Terkaple
www.woodworking.nl
Zoals jullie eerder wel gelezen hebben, stond op de Shaper stand begin deze maand tijdens de grote houtbeurs in Hannover, de Ligna. Omdat in de week erna een grote bijeenkomst van leraren VMBO was in Nederland, kreeg ik na de beurs het prototype mee naar huis. Helaas, zaterdagavond thuis was ik aardig ziek, snotteren, hoesten en koortsig. Heb de Bench Pilot wel opgezet en wat dingen laten frezen en dacht echt een fraai filmpje te maken. Maar dat gehoest en gesnotter was niet om aan te horen.
Een paar YT'ers hebben inmiddels een prototype van de Bench Pilot thuis mogen proberen. Ik deel daarom de filmpjes van Michael Alm en Encurtis. Ben wel jaloers hoe gemakkelijk deze mannen kunnen praten en presenteren. Ik weet wel, ze doen het niet alleen, er is allerlei hulp bij aanwezig, een goed script etc, maar toch, het is echt goed.

jaap

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.