Dank je! De eerste ervaringen zijn heel positief. Het enige (bekende) minpuntje is de plek van de aan/uit schakelaar. Als je een groot stuk hout op de zaagtafel legt is de knop moeilijk bereikbaar.Heel erg fraai! Mooie zaagtafel ook. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Ja op allebei de vragen. Doordat Talen hem al had staan bespaarde ik een levertijd tot ergens eind september. En deze uitvoering was voor mij prima: 400V uitvoering, zwaardere/ veiliger afzuiging boven het zaagblad en zwaardere dwarsgeleider.Daar zit de afzuiging voor boven het zaagblad aan vast.
Is dit trouwens de machine die werd aangeboden door Talen?
Helaas op vele machines het geval... Enige goede oplossing is de (vaak optionele) aan/uit schakelaar aan het einde van de roltafel.Dank je! De eerste ervaringen zijn heel positief. Het enige (bekende) minpuntje is de plek van de aan/uit schakelaar. Als je een groot stuk hout op de zaagtafel legt is de knop moeilijk bereikbaar.
Dank je!Wat een prachtig blad, dit zou niet misstaan in menig keuken of woonkamer ;-).
In de hardwaxolie. Werk ik veel mee. Prettig spul. En genoeg bescherming tegen een druppel houtlijm zodat mijn werkstukken niet direct aan het werkblad vastzitten .Sjiek hoor. Is je werkvlak in de olie gezet of heb je ‘m gelakt?