De afbeelding van het filmpje geeft een vertekend beeld. Het geeft de indruk dat hij niet tevreden is met de machine maar dat ligt iets anders.Machines van dit prijsniveau moeten het minstens 30 jaar probleemloos doen.
Nee hoor, voor professioneel gebruik schrijf je de investering in 5, 6 jaar af. En het gaat langer mee dan die periode.Machines van dit prijsniveau moeten het minstens 30 jaar probleemloos doen.
Niet echt akkoord, teveel verschil tussen 30 jaar lang eens per maand in de garage gebruiken en bouwwerf-camionette condities.Machines van dit prijsniveau moeten het minstens 30 jaar probleemloos doen.
Tegen dom sloopgedrag is niets opgewassen, maar dan ligt het probleem niet bij het gereedschap.....Niet echt akkoord, teveel verschil tussen 30 jaar lang eens per maand in de garage gebruiken en bouwwerf-camionette condities.
Is de mijne morgen kapot dan bestel ik overmorgen een nieuwe. Ookal heeft ie het dan maar 2 jaar gedaan.
Voor mijn activiteiten is het superhandig, ik heb 5 makpacs/systainers met machientjes die altijd in de auto blijven zitten en deze is er één van. 25k km per jaar schudden en beven tijdens rijden, schuiven en bonken bij insteken/uithalen. Het hout wat sneller doorduwen/dat specialeke op onorthodoxe wijze snijden (tegenwoordig vaak gewoon volle mdf panelen ipv eerste versnijdingen met invalzaag, hier gebeurt het regelmatig dat er extra druk komt op blad wegens dat tikkeltje verdraaien van paneel bij duwen) etc.
Als hij het 5 jaar op mijn manier volhoudt kader ik hem in -bij wijze van spreken-.
Heb je eigenlijk een speciaal zaagblad voor composiet op de zaagtafel? Want dat maakt best veel verschil.Heb er recentelijk heel veel composiet gevelbekleding mee gezaagd. Het wordt wel een stofbende binnenin de zaag.
Merk ook wel dat mijn afkortzaag (Kapex 120) net wat meer power heeft met het zagen van dit composiet, maar dat is ook weer niet zo vreemd gezien het grotere zaagblad en meer vermogen.
Al met al ben ik er zeer content mee en beleef er veel plezier mee.
Nee, gewoon het zaagblad waarmee de machine geleverd wordt. Waar ik ook Azobe mee had gezaagd.Heb je eigenlijk een speciaal zaagblad voor composiet op de zaagtafel? Want dat maakt best veel verschil.
Uw bericht was "voor die prijs moet hij 30j meegaan". Dit interpreteer ik dus als "voor een lagere prijs mag hij minder lang meegaan". Mijn reactie was "ongeacht de prijs koop ik hem direct opnieuw".En die manier van denken zorgt er voor, dat we met zijn allen op een vuilnisbelt wonen.