Nee, nog steeds geen gestrand project... maar het heeft wel te weinig (priori)tijd gehad..
Eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik op zag tegen een klus die er toch echt aan zat te komen maar deze week was ik heel stoer, ik heb de spiegel in zijn geheel verwijderd!
Deze heeft veel beschadigingen en gaten voor onnodige sensors en dergelijken. Rond de uitlaten is hij verrot. Hij bestaat uit drie horizontale delen.
Veel werk gehad om alle proppen en daarna de messing schroefjes te verwijderen. Gelukkig ging 99% er zonder problemen uit.
Hier het probleem waar deze post eigenlijk over gaat. Een oliespoor dat in het hout getrokken is.
Dus natuurlijk ook weer een paar vragen, ik hoop dat jullie een idee hebben; de zwarte vlekken, eerder al eens genoemd, is van olie. Dit is helemaal in het hout getrokken. Het hout is niet verrot maar hier gaat nooit lak op hechten. Mijn idee is om dit deel van de bodem eruit te zagen volgens de oranje lijnen en er een nieuw stuk (2 delen naar het midden toe) in te plaatsen.
Hoe zien jullie dat? is dit het beste idee? Andere vorm? Schuin inzagen vanwege het te lijmen oppervlak?
Kan ik hiervoor de D4 van Bison voor nemen?
Hoor graag je advies, bedankt alvast!