Reglement marktplein

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.181
2.271
Klein-Brabant, Vlaanderen
Als jij als laatste post zet verkocht. Wordt deze gesloten zodra een van de moderatoren er tijd voor hebben.
dank voor de bevestiging van de manier van werken
het bewuste draadje is vandaag om 13:59 door @Athanor afgesloten
ik heb een poging ondernomen om het draadje over het reglement 'zuiver' te houden
1710617637749.png

Kijk, ik vraag het eerst netjes toch?
Als ik het er gewoon op had gezet was het gewoon niet oke geweest, moet het verwijderd worden, en boze moderators.
En waarom zuiveren, andere mensen lezen dit en weten dan ook gelijk dat dit niet is toegestaan.

Rede dat ik het vraag is dat er op dit forum genoeg mensen zijn die een kunstzinnige kijk hebben op het leven en zoiets misschien wel mooi vinden in een bepaalde setting.
Ik heb er eigenlijk geen plaats meer voor, hangt al jaren in mijn opslag die ik weg moet doen, dus moet ik er wat mee. Uiteindelijk gaat het denk ik naar het oud ijzer (4 stuks) wat zonde is

Te koop, 1 meter kozijn houd inclusief bijpassende schippertje lamp :cool:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.181
2.271
Klein-Brabant, Vlaanderen
Kijk, ik vraag het eerst netjes toch?
ik stel AL jouw bijdragen op prijs
EN je hebt het netjes gevraagd
wederom mijn waardering
ik ken jou als een toegewijd lid
met 'opschonen' bedoel ik dat het misschien nuttig is om na een tijd vragen ivm het reglement uit het draadje hierover te verwijderen
incluis mijn #22
het is van mijn kant een idee, een bedenking, . . .

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.590
451
Dordrecht
Er zitten hier ook genoeg mensen die auto rijden, maar dan is nog steeds een advertentie voor een Trabant niet passend op een houtbewerkers forum.
Marktplaats en FB markerplace zijn plekken die weinig selectief zijn, probeer die voor huisraad etc, weggooien is ook zonde...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.