Mijn ervaring is dat PHE's crew best wel deskundig is. In zijn begintijd heb ik een eiken tafel besteld - klassiek model, je kon hoogte, lengte en breedte zelf bepalen - en die beviel zo goed dat ik later nog een langere besteld heb (drie meter, de eerste is twee bij 1). Ruim twintig jaar later doen die twee tafels het nog steeds prima. (Die van drie meter lang staat zelfs al die tijd op dezelfde plek, want in mijn eentje helemaal niet te tillen…).Kortom; geen meubelmaker maar een designer. Niets mis mee uiteraard maar beschouw zijn meubels vooral als objecten en niet als praktisch bruikbare meubels.
Ik vind het super Jan dat je er naar toe bent gegaan en foto's hebt gemaakt! Een soort van positieve bedrijfsspionage, de goede dingen delen.Ik hoop alleen dat Jaap wat heeft gehad aan mijn foto's. Want daar ging dit topic over!
Er stonden er genoeg in de showroom. En dat terwijl er veel weg was naar de Dutch Design Week, volgende week, vertelden ze mij.Ik vind het super Jan dat je er naar toe bent gegaan en foto's hebt gemaakt! Een soort van positieve bedrijfsspionage, de goede dingen delen.
Persoonlijk vind het hele leuke stoelen qua ontwerp en ik ga er zeker eentje of 2 maken. 555 euro lijkt veel geld, maar ga maar eens rekenen. Je moet ze voor dit bedrag al in aardige series maken en wat mallen hebben gemaakt. Jammer dat er zo'n dikke blanke laklaag op zit, zo zijn ze niet heel gemakkelijk recyclebaar.
jaap
Oja, ik kon de prijs niet zo gauw vinden, maar een blank eiken uitvoering kost €555,00
Daar zit minstens €500,00 in voor de naam.
Bekijk bijlage 148965
Alleen heb ik geen naam.....Iedereen die dat vindt moet broodnodig commercieel meubels gaan maken. Wie durft? Ga maar inschrijven bij de KvK.