@ roeland heb ik jou naam genoemd!
Kijk dat bedoel ik nou, zo word hier gouw iets uit zijn verband gerukt, waar het om ging was de stelling van marplesfan dat, hij zijn uitgeprobeerde beitels gratis (of gesponsord gekregen hebt) zou krijgen om ze te bespreken, voorde rest is alles erbij getypt, en staak ik mijn pleidooi
Klopt, en Roeland geeft aan dat hij een voorbeeld is van mensen die filmpjes ten voordele van een product online durft zetten zonder daarvoor vergoed te worden, sluit toch prima aan als argument tegen jouw stelling?
@Massis: Off topic: mooi filter, erg slim! Ik sjouwde in "mijn tijd" rond met enorme keramische filters en deed errug lang over het filteren van een litertje. Mooi hoor!
Groet, Rob.
Erg tevreden van ook hoor!
Om verder te gaan op het onderwerp: het komt ook vaak voor dat reviewers met een blog - en dat zijn dan blogs met als functie reviewer zijn - hun producten wel krijgen, maar van een lokale verkoper die graag zijn verkoop wil boosten, zonder dat de fabrikant daar dus voor iets tussenzit.
Bijvoorbeeld: http://hiking.be/?450
Dat herken je makkelijk doordat er zo goed als altijd een link naar de verkoper in kwestie bijzit