Ik heb vorige week een set van die Parkside Performance klemmen gekocht. Ze klemmen erg goed (zeer soepel ook!), maar het ontgrendelen lukt niet met de hand. Ik heb daar een tang voor nodig. Met veel minder klemkracht zijn ze met de hand wel te ontgrendelen, maar daar koop je ze niet voor natuurlijk.
Iemand daar ervaring mee of nog beter: een oplossing voor?
Klopt, geen centje pijn.Druk dan tegelijkertijd dat kleine rode knopje ook in...et voila
Dit werkt inderdaad (met twee handen), maar dat is niet echt wat je van een éénhandslijmklem mag verwachten.Knijp in de grote hendels alsof je gaat pompen.
Druk dan tegelijkertijd dat kleine rode knopje ook in...et voila
Dat is zeker waar, maar ik vind het minder een bezwaar dan bij het vastzetten.maar dat is niet echt wat je van een éénhandslijmklem mag verwachten.
Ja, dat kan.Kun je deze klemmen ook omdraaien, zodat je er als het ware iets mee uit elkaar kunt drukken?
ik doe dat met latten die je kan buigen, en die een paar cm langer dan de vrije hoogte zijnMoet namelijk nog 50m2 pir platen onder de vloer plakken, dan komen dit soort klemmen dus mooi van pas
Plakken op een houten ondervloer of beton?@The Boktor mooi, bedankt!
Moet namelijk nog 50m2 pir platen onder de vloer plakken, dan komen dit soort klemmen dus mooi van pas