Parkside performance lijmklem 2500N

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.097
470
Middelburg
Vandaag eventjes de Lidl binnengestapt voor een kleine boodschap, echter ik kan het niet laten, toch eventjes kijken bij het gereedschap. Wat zag ik tot mijn grote verbazing, een set lijmklemmen, die je met 1 hand kan bedienen van Performance. Het zag er allemaal degelijk uit, met een klemkracht van 2500N, en met een spanwijdte van 30cm . Helaas was er nog 1 setje beschikbaar. Na afrekenen bij de kassa nog 2 Lidl's bezocht, maar helaas ze hadden alleen de groene uitvoering met geen wijde bekken, en minder klemkracht, plus het zag er allemaal wat minder degelijk uit. De performance set was 10 euro, meen dat er 17% korting op zat. We gaan het zien, hoe ze zijn in gebruik, en hoe lang ze meegaan. Dus mochten jullie nog een klemmetje zoeken,............doe je voordeel ermee,...of niet uiteraard, geheel aan u

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
293
102
Hier soms daar
Zag deze gister ook.
Mijn eerste gedachte was een soort van" bessay kloon"?
Het merk Parkside, ik weet het niet betaal liever wat meer voor bv een tweedehands zware Ulmia lijmklem.

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.097
470
Middelburg
Zag deze gister ook.
Mijn eerste gedachte was een soort van" bessay kloon"?
Het merk Parkside, ik weet het niet betaal liever wat meer voor bv een tweedehands zware Ulmia lijmklem.
Klopt het is exact waar ik over spreek bedankt voor de link. Inderdaad het heeft veel weg van een Bessy kloon, alleen wel met een groot prijsverschil. Ik heb van alles, en nog wat, op lijmklemmen gebied. Parkside zal wellicht niet de kwaliteit hebben van die van Bessy, maar de Performance lijn is toch een overtreffende trap tav de groen lijn van Parkside. Ik gebruik in mijn werk vaak de 2 klemmen van Dewalt (voor de invalliniaal), die je met 1 hand kan bedienen, echter de spanwijdte reikt niet verder dan 15cm. Voor 5 euro per stuk zonder verzendkosten is het proberen waard,...zo denk ik zelf

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.097
470
Middelburg
in VL spreken we van een kleine en een grote boodschap

zijn ze in hun webwinkel beschikbaar ?
zie het linkje van Onno

kleine boodschap wordt hier ook in Nederland gebruikt als je moet pissen en een grote boodschap als je moet kakken:LOL:🫣🤭😊,....maar dat doen ze vast niet in België daar wonen beschaafde mensen toch??

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.