Vreemd, op de Nederlandse website staat het type PEXS 750 C3Vandaag ontvangen. Voor de geïnteresseerden, het is een vernieuwde versie. PPEXS 750 B2
Ik denk dat je de tekst nog een keer moet lezenVreemd, op de Nederlandse website staat het type PEXS 750 C3
Het lijkt wel dezelfde maar is dat zo?
Ik kan hier de onderkant van de zool niet zien.
Mvg,.
Ik zal dit weekend even kijken. Gisteren snel even wat geschuurd en ik merkte niks.Vorig jaar heb ik afgezien van bestellen omdat ik op YouTube een aantal kritische kanttekeningen zag:
- werd erg warm, zo niet heel heet met regelmatig als gevolg vroegtijdig overlijden (is o.a. bij @Triek77 gebeurt)
- zwabberende schuurschijf (in het horizontale vlak) waardoor de schuurmachine erg onrustig werd in het gebruik. Zie oa hier v.a 9:00 voor oorzaak zwabberen en 7:30 voor gevolg (onhanteerbaar).
Kun je aangeven of deze punten verbeterd zijn?
Ik ging er onterecht vanuit dat de wilde modus excenter stand was denk ik.Weet je zeker dat het niet andersom is qua modi? Als ik een RO150 in exenterstand zet is hij prima met 1 hand te manouvreren, in rotatiemodus is het met 1 hand te hopen dat je er niet achteraan hoeft te rennen.....
Mijne is retour gegaan omdat hij al na twee gebruiken door gebrand is. Ik hoop dat ze mijn geld retourneren ipv een nieuwe opsturen..........
Ik weet niet hoe oud deze is, maar kan je de machine met bon niet terugbrengen naar de winkel en je geld terugvragen?Ik heb helaas geen geld terug gehad. Ze hebben een nieuwe machine opgestuurd. Geen idee of het dezelfde machine is of een nieuwe verbeterde.
Twijfel heel erg om het of zelf een keer te testen of nu als nieuw te verkopen met een stukje kop eraf ten opzichte van een nieuwe
Mocht er iemand 1 willen
Met een klein kopje eraf, laat maar weten.
Ik heb helaas geen geld terug gehad. Ze hebben een andere nieuwe machine opgestuurd. Geen idee ofbhet dezelfden
Toe staat op het plaatje waar ook het serienummer op straat. A1 = of toe; B2 = nieuwe toe. Maar je kunt het ook zien aan de zool: de oude had alleen ronde gaten, de nieuwe ook langwerpige. Daarnaast verschilt volgens mij de bevestiging van de afzuiging aan het uiteinde (in de buurt van de 240-aansluiting). Bij de oude was de klacht dat hij veel te makkelijk los liet, bij de nieuwe is die bevestiging volgens mij verbeterd. Ook het wassen worden wat jij last van had is volgens mij verbeterd: heb er soms vorige week ook een en na mee dan een half uur achtereen was hij nog steeds nauwelijks warm.Ik heb helaas geen geld terug gehad. Ze hebben een nieuwe machine opgestuurd. Geen idee of het dezelfde machine is of een nieuwe verbeterde.
Twijfel heel erg om het of zelf een keer te testen of nu als nieuw te verkopen met een stukje kop eraf ten opzichte van een nieuwe
Mocht er iemand 1 willen
Met een klein kopje eraf, laat maar weten.
Ik heb helaas geen geld terug gehad. Ze hebben een andere nieuwe machine opgestuurd. Geen idee ofbhet dezelfden
Voor zo ver ik weet kan dit als je niet tevreden bent over het product. Een zeker na het doorbranden bij jouw lijkt mij dat geen onredelijk argument. Maar dat had je dan vermoedelijk wel aan moeten geven bij het retourneren....Gekocht via de site van Lidl. Geen idee of dat kan via online aankoop. De aankoop is van begin 2024 meen ik te herinneren