Amsterdamse fijnhout zit daar al een tijdje niet meer, ze zijn verhuisd naar een mooi nieuw, groter pand:Amsterdamsche fijnhouthandel - Minervahavenweg 14 - 1013 AR - Amsterdam http://www.fijnhout.nl/
L. van Dijk Houthandel Zagerij B V
gevestigd aan de Zijtak 8 - 10 te Laren N.H L. van Dijk Houthandel-Zagerij BV
leuk idee, kunnen er ook www links bij?
Doen nu alleen nog import en verkoop rond hout dacht ik.Van dijk in laren is in 2016 volgens mij in de fik gegaan. Doen nu alleen maar stammen. Ik ben er vroeger wel eens geweest maar dat waren wel larense prijzen.
ter info: www.masave.nl uit Zwolle staat wel in de lijst als je zoekt maar heeft niet een marker op de google maps kaart. Althans niet bij mij op de computer.Alle opmerkingen toegevoegd aan de kaart.
Tevens de opmerking dat indien men iets aan kaart mist men even controleerd of:
A. de desbetreffende houthandel niet op de lijst staat.
B. indien deze niet vermeld staat graag een adres erbij zoals hierboven ook gedaan is.
Is ook net verhuisd.ter info: www.masave.nl uit Zwolle staat wel in de lijst als je zoekt maar heeft niet een marker op de google maps kaart. Althans niet bij mij op de computer.
Hele leuke zagerij, jammer dat de oude generatie allemaal met pensioen is...Nog eentje bij mij in de buurt: Houtzagerij Twickel. Hoort bij het landgoed (en dat is het grootste landgoed in particulier eigendom van Nederland):
Home - Houtzagerij Twickel
www.houtzagerijtwickel.nl
Assortimentslijst:
Voorraad - Houtzagerij Twickel
www.houtzagerijtwickel.nl
Niet goedkoop, maar goed behandeld hout. Dwz (vaak) bewaterd, op bestelling gedroogd. Vakkundige medewerkers. en een prachtige locatie. Ik heb er goede ervaringen mee.
en vooral de afd Speciale Houtsoorten is interessant, ook voor draaiersVoor Vlaanderen:
Houthandel Vercruysse
Magazijn Massief Hout & afdeling Speciale Houtsoorten:
@Zerox Zou je de kaart nog willen aanvullen met de opmerkingen na deze post? TnxAlle opmerkingen toegevoegd aan de kaart.
Tevens de opmerking dat indien men iets aan kaart mist men even controleerd of:
A. de desbetreffende houthandel niet op de lijst staat.
B. indien deze niet vermeld staat graag een adres erbij zoals hierboven ook gedaan is.