Aangepast.ter info, kees heijmanshout uit montfoort is al aardig wat jaren niet meer onder ons.
staat nog wel op de kaart van jullie
Toegevoegd!Dan moet Frank Pouwer er natuurlijk ook op...
Frank Pouwer - Een rijk assortiment aan (Oud) Hout
Frank Pouwer (oud) hout? Ruim aanbod van oud eiken en grenen balken, planken vloerdelen en tafels. Centraal in Midden Nederland gevestigd.frankpouwer.nl
Zal de link ook toevoegen aan mijn handtekening, allicht helpt het!Aangepast.
Toegevoegd!
Op verzoek van @fantic mijn handtekening/footer aangepast zodat de link makkelijker te vinden is. Misschien een mogelijkheid om de startpost aan te passen? Geen idee wie de beheerders zijn.
Toegevoegd!dan is het misschien ook tijd om dat gapende gat op de kaart in Zeeland eens op te vullen. Ik heb ze zelf nog maar net ontdekt maar was verbaasd over het enorme assortiment.
Houthandel Zuud Beveland
Excuseer. Had hem bij België gezet.@Zerox , dank voor het toevoegen.
Zie hem alleen nog niet op de kaart staan.
Of komt dat omdat de link geüpdate moet worden?
Theo Rood
Allemaal toegevoegd. Goed om te weten dat er daar ook nog wat liggenBenik Houthandel en Zagerij
Rooije Hoefsedijk 61
5421 XP Gemert
Brouwers Hout
De Smagt 45
5425 VS De Mortel
Houthandel Looijmans / Onthoutons!
Kerkendijk 32
5712 EV Someren
Houthandel Neerkant
Schansweg 11
5758 RG Neerkant
Toegevoegd.Prins Houthandel in Purmerend. Prins Houthandel, De Houthandel Voor Particulieren en Bedrijven
en Havik in Kwadijk (met ook veel sloophout / gebruikt hout) M. Havik bouw- en handelsonderneming
Toegevoegd.Bouwie Doe-Het-Zelf Outlet
Veensesteeg 16B, 4264 KG Veen
Veel massief eiken.
Plaatmateriaal en vloeren.
Doe-het-zelfwinkel bezoeken
Bezoek onze doe-het-zelf- en woonwinkel van 8400m2 in Veen. Bij ons vind je een groot aanbod aan bouw- en woonartikelen. Kom langs tijdens de openingstijden!www.bouwiedoehetzelf.nl
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hopelijk helpt het mensen om de link makkelijker terug te vinden.Zal de link ook toevoegen aan mijn handtekening, allicht helpt het!
Aanpassen startpost misschien iets voor @Athanor
Holzwerken heeft een gelijkaardige lijst, linkHeb en jullie adressen in Duitsland?
Gefixt!Zal de link ook toevoegen aan mijn handtekening, allicht helpt het!
Aanpassen startpost misschien iets voor @Athanor
Die Duitse lijst is niet vrij van fouten, zeker wat betreft de url’s van websites. Dus.Op die lijst staan ook enkele nederlandse adressen.
Ik zie dat Masave daar met twee adressen staat, wellicht niet up to date?
Het gaat om de link. De links staan al in mijn reactieHet enige dat ik aangepast heb is de titel van het topic. Was er een andere vraag dan? Als het om de link gaat, stuur die mij dan even in een PB dan plaats ik die in het eerste bericht.