Valt niet onder bouw ook niet techniek. Als ze mij gereedschap voor timmerman meegeven schroef, slagschroef of boor of moersleutels die zijn binnen week finaal afgeschreven. Dus doe vergelijking zelf ipv klakkeloos aannemen. Zelfs als dat door machinefabrikant word aangeraden. Omdat ze bij timmerwerk aan lichter werk denken dan wat ik doe. Dus kan dan beter zelf goed uitzoeken ipv gevloek dat gereedschap kapot is of gaat en zorgen voor over capaciteit zorgen. Dat gereedschap slijt logisch. Maar heb het zeer extreem ervaren en dat zelfs makita en bosch zeiden kan niet tot ze zelf meemaken. In kwartier motor doorbranden met schroeven van 3cm. Kan niet hebben ze beide ervaren. Slagschroevendraaier bij 10.000 afgeschreven. Moet niet kunnen toch is 2 maanden gebruik zwaar nou 5,0 x 80.Daarbij zit ik in redelijk speciaal werk waardoor gereedschap wat door professionele groothandel word aangeraden voor mijn werkzaamheden te licht zijn waardoor slijtage of schades of kapot vrij groot zijn door te zwaar gebruik. Dus zoek dat door schade en schande in het verleden zelf uit. zodat het zeker niet te licht is liever te zwaar. En dat moet door professionele groothandel ook besteld worden dus dat maakt geen verschil.
Tja, wat bedoel je hier mee?
"gereedschap dat door professionele groothandel aangeraden wordt is voor jouw werkzaamheden te licht"?
"te zwaar gebruik" ???
"moet door professionele groothandel besteld worden en maakt geen verschil"???
Bij moersleutels breken aansluitingen op machine af. Zwaar belast nee. Doe het nu met accu. Krachtdoppen hebben ronde aansluiting.