Nog een vraag ter bevestiging voor iemand die er meer kaas van gegeten heeft dan ik: heb ik met mijn reiniging en druk en debietmeting bevestigd dat de drukregelaar zijn werk doet? WML geeft aan dat de waterdruk in mijn wijk tussen de 2,6 en 4,9 bar is en dat daarom de drukregelaar er tussen zit, en ze zeggen nog steeds dat ik dit het beste door een loodgieter op juiste werking kan laten controleren. Ik zit hier niet op te wachten omdat me dat geld gaat kosten, maar ik wil voorkomen dat ik WML laat opdraven voor niks, want dat kost me waarschijnlijk ook geld... Zij zeggen dat de drukregelaar 'uitgevallen' kan zijn doordat de druk is weggevallen vorige week, maar tijdens de verbouwing (vorig jaar) is het water er wel vaker af geweest en dat heeft ook geen invloed gehad. Daarnaast kan er volgens mij weinig 'uitvallen' aan een dergelijke mechanische drukregelaar, dus ik vind de term sowieso raar gekozen. Als laatste hebben ze vorige week voor mijn woning onder het trottoir riool werkzaamheden uitgevoerd, ik vermoed dat daar iets gebeurd is.
Lang verhaal kort: het is zeer aannemelijk dat het probleem aan de zijde van WML zit, toch?