2,5 uur in bus, trein, bus om op locatie te komen en weer terug maar dan omgekeerde volgorde, bus, trein, bus
. Maar het was het waard.
Een hartelijke ontvangst in een werkruimte, omgetoverd tot hout paradijs. Als een kind in een snoepwinkel daar ruim een uur rondgelopen en met advies van Paul en Resetter, wat oefen blanks gekocht en een stuk Cobote welke ik echt niet kon laten liggen. Wat een kleur, wat een structuur en wat een knoesten in dat stuk hout. Kan niet wachten om daar binnenkort mee aan de gang te gaan.
Na het hout uitzoeken, de volgende zaal ingegaan en daar stonden ze al volop te draaien, Didier en Jan. Beiden op een geheel eigen manier, maar met een prachtig resultaat en het bewijs van vakmanschap stond om hun heen uitgestald. Didier en Jan, hartelijk dank voor jullie geduldige uitleg op steeds dezelfde vragen, ik heb het mede dankzij jullie heel erg naar mijn zin gehad als newbie in deze hobby en weet weer wat beter waar ik op moet letten. Hopelijk zie ik jullie beide in Zutphen.
Rick, Greetje en Paul, bedankt voor de ontvangst, de tips, het mooie hout en de koffie/thee & koeken. Iedereen voelde zich volgens mij welkom.
Ik weet waar ik voortaan mijn hout kan vragen/bestellen/halen. Ik stuur je nog een PM over dat Fineer, Rick.