Rick heb jij toevallig ook fineer tape (van dat gom tape?) Zo ja zou je dat dan ook mee kunnen nemen?
Je bent nu vrij om nu zelf je professionaliteit een gezicht te geven en je natuurlijke niet ingehouden houding werkt. Anders kwam er ook niet zo veel volk.@hkatan : Je hebt helemaal gelijk Wel grappig dat je dat zegt over het enthousiasme....waar ik in mijn vorige loopbaan mijzelf altijd moest inhouden omdat het "niet professioneel" stond kan ik nu mijn enthousiasme helemaal laten gaan. Echt een groot voordeel van zelfstandig ondernemer zijn....
Ik zit hier met een enorme grijs op mijn gezicht de berichten te lezen. Fantastisch hoe enthousiast iedereen is. Dat belooft veel voor komende zondag. Allemaal mensen met dezelfde liefde voor houtbewerken bij elkaar....Yep...dat wordt een fijne dag !
Voor de mensen die specifieke houtwensen hebben : Geef dat nog even door per pb ! Op de dag zelf kan er niets gezaagd/geschaafd worden namelijk.
Rick heb jij toevallig ook fineer tape (van dat gom tape?) Zo ja zou je dat dan ook mee kunnen nemen?
Mocht Rick het niet hebben, ik geloof dat ik nog een rol heb liggen. Zou ik kunnen meenemen (als ik het kan vinden )
Dat zou heel mooi zijn, wat wilde je er voor hebben?