Open dag Masave

hdv

Post veel
24 nov 2019
831
437
Noord-Veluwe
Mooi plekje heb je daar, Rick! Prettige uitstraling heeft het. Het was leuk om eindelijk weer eens mijn neus te laten zien en 'm tussen al dat moois te mogen steken.

Heel veel succes met de plannen voor de buitenopslag!

Tot binnenkort, als ik weer een mooi partijtje hout bij je mag komen ophalen. Dat wordt mijn eerste project met Zirben. Veel over gehoord en gelezen, dus ik ben erg benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Spaander en SunRayes

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Nu ook deze locatie van Ricks houtwinkel bekeken. Ja daar lag veel mooi's. Heb toch een paar stukjes gekocht.
En ik heb een rolletje schuurpapier gescoord bij RDL. Ik dacht dat dit een normale maat zo hebben dis 95mm of 115mm breed. Nou dit was veel grote. Geen rolletje maar een hele grote rol 25cm breed en ik schat 25 mtr lang met klitteband. Daar kan ik heel heel lang mee vooruit. Nog bedankt Rdl.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdl en Spaander

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Hele mooie locatie van Rick, familie en medewerkers.
Gezellig koffie geleuterd, koekjes opgegeten en veel geklets met een paar forumleden.
Jammer voor mij en gelukkig voor Rick dat het zo ver weg is anders kwam ik elke zaterdag koffiedrinken (haha).:ROFLMAO:

Mvg,:)
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.016
359
Alphen aan den Rijn
Rick je hebt een mooie zaak met een leuke zolder voor de kleinere stukken .
Ook ik heb een paar aparte stukken hout gevonden tussen al het moois .
Wat ik er van ga maken weet ik niet , moet ik nog verzinnen .
Bedankt voor de open dag Rick , familie en medewerkers .

Groeten Willem Boogaard
 

graats

Actieve deelnemer
1 nov 2009
58
22
Borne
www.graatsenco.nl
Het was weer een heerlijke dag. Erg leuk om zoveel mensen gezien en gesproken te hebben. Allemaal enorm bedankt voor jullie komst.
Klopt mooie dag, de koffie was lekken. Veel (te veel? ;-) ) soorten hout op zolder.
Toch weer met een paar stukken hout naar huis. Nu bedenken wat ik er mee kan. Mooie plek Rick waar je hopelijk weer een tijdje vooruit kunt. Dichterbij dan ik dacht, dus kans om wat vaker richting Zwolle te gaan.
Groet Gerrit (Graats &co)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.