Open dag Masave

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Hallo allemaal

Eindelijk is het weer tijd voor een open dag. Valt dit keer ook mooi samen met het verhuizen naar een nieuwe locatie. Niets is mooiers dan lekker praten met mede houtbewerkers, beetje hout snuffelen en kopje koffie/thee. Zoals altijd zullen er veel verschillende houtsoorten te zien en te koop zijn.

Wanneer
Zaterdag 18 maart van 10.00 tot 14.00

Waar
Marconistraat 2a Zwolle

Tot dan
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
heel interessant. Ik ga wat plannen om een goede reden het hebben om naar Zwolle te rijden.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Nog een weekje en dan is bijna onze open dag. Deze week is er nog wat mooi hout gebracht wat we gaan verwerken zodat iedereen dat dan kan zien en eventueel aanschaffen.

Vanmiddag staat er weer onderhoud op het programma. Eerst zagen we nog wat dikke delen Linde hout in wat handzamere delen. Niet iedereen zoekt balken van 100x300x3000 . Balkjes kopmaat 100x100 en 50x50 en wat dikke blokken voor draaiwerk is het plan.
 

graats

Actieve deelnemer
1 nov 2009
60
24
Borne
www.graatsenco.nl
Hallo allemaal

Eindelijk is het weer tijd voor een open dag. Valt dit keer ook mooi samen met het verhuizen naar een nieuwe locatie. Niets is mooiers dan lekker praten met mede houtbewerkers, beetje hout snuffelen en kopje koffie/thee. Zoals altijd zullen er veel verschillende houtsoorten te zien en te koop zijn.

Wanneer
Zaterdag 18 maart van 10.00 tot 14.00

Waar
Marconistraat 2a Zwolle

Tot dan
ik ben van plan om te komen
Groet Gerrit
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Het ziet ernaar uit dat ik er ook bij zal zijn. Lijkt me leuk om het nieuwe stekje van Masave Hout / Rick te zien! Het zat al een poosje in de pijplijn om te gaan kijken, maar druk, druk, druk....
 
  • Leuk
Waarderingen: MasaveHout

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
637
303
Het Groene Hart
Het ziet ernaar uit dat ik er ook bij zal zijn. Lijkt me leuk om het nieuwe stekje van Masave Hout / Rick te zien! Het zat al een poosje in de pijplijn om te gaan kijken, maar druk, druk, druk....
Als je dat zo vaak kunt zeggen heb je het niet echt druk toch? ;-)
Ik zal maar niet zeggen dat ik er helaas niet bij ben vanwege drukte zeker?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: MasaveHout en hdv

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Vanmorgen nog eaa klaargemaakt voor morgen. De middag had ik mooi vrijgehouden. Even wat rust ingepland want morgen zal het een leuke drukke dag worden. Alle orders liggen klaar en kunnen morgen meegenomen worden. Er zaten nog wat spoedklusjes bij maar ook die zijn gelukt.

Tot morgen

En voor wie er niet bij kan zijn, tot een andere keer
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.