Open Dag Hout, 27 september 2015 in Zutphen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste Forummers,

Zoals al eerder geschreven, komt er dit jaar weer een Open Dag Hout, in de Hanze Hal te Zutphen. De Open Dag Hout wordt georganiseerd door een groep enthousiaste forumleden, die straks nog wel wat hulp kunnen gebruiken. Dus we rekenen voorzichtig een beetje op jullie komst en een beetje ondersteuning. Het moet een mooi feest worden!

De website www.opendaghout.nl doet het en daar kun je je ook vast inschrijven, als bezoeker, als helpende hand, als houtbewerker die graag zijn spullen wil laten zien en misschien wat wil verkopen en ook als handelaar, als je uitsluitend komt om handel te doen.

jaap
 
Laatst bewerkt:

kreidler

Actieve deelnemer
1 aug 2013
181
0
Lochem
Dat is mooi dichtbij.
Daar moet ik wel ff een kijkje nemen.
Heb me als bezoeker aangemeld,als het nodig is wil ik best een dagje helpen.

Groetn Pascal
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hulp, wensen en ideeën

Hebben jullie nog wensen voor het programma op de Open Dag Hout, een bijzonder houtdraaier, meubelmaker, kettingzaagartist, smid? Of ideeen waar we rekening mee moeten houden, wat we in het dagprogramma op kunnen nemen etc. Dit is je kans. En we zoeken natuurlijk nog wat hulp, bij de voorbereiding, maar vooral op het evenement zelf, bij het opbouwen, begeleiding op de dag zelf en bij het opruimen.

jaap
 
A

Athanor

Guest
Dat gaat een mooie dag worden, waar we al lang naar uitkijken!!!


Fons
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Het kunnen kopen van materialen doet het altijd goed
Gereedschap, hout, toebehoren etc
Misschien een bedrijf als gereedschappro met een leuke extra korting, dingen die hier regelmatig voorbij komen zijn bijv. de incra liniaal, dit zou natuurlijk een fantastisch item zijn om met een extra korting te kunnen kopen
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Wat ik natuurlijk nog vergat te vertellen is, wie van ons in de stichting Open Dag Hout zitting hebben,

Andries Overbeek, penningmeester en namens Centrum Hout de enige van het oude bestuur
Jan Pranger (Jan Pranger Arstorno), lid
Pieter Hermans (O'Peaty), lid
Kor van der Meulen (Kies voor Hout), lid
Fons van der Meulen (Athanor), secretaris
Jaap Bosma (jaap), voorzitter

jaap
 
Laatst bewerkt:

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik wil me aanmelden als ondersteuning tijdens de opbouw dagen en de beurs zelf.
 

Tim'83

Nieuw lid
11 nov 2012
3
0
Workshops:
- beitels slijpen
- instellen machines (bovenfrees, tafelzaag etc.)
- verschillende afwerking (danish oil, lijnzaadolie, lak)
- diversen verbindingen
 

HaJé

Nieuw lid
14 jul 2012
15
0
Den Haag
Een workshop over de lintzaag zou ik graag willen volgen.
Onderwerpen voor de workshop:
- instellen lintzaag
- onderhoud lintzaag
- mogelijkheden en beperkingen in gebruik

Harm Jan

Voor alles over mijn houtbewerken:haje-inhout.nl
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Ah dat is jammer zeg! Het is tegelijk met de open dag van Schulte in Groß Hesepe... :-( en ik mis de open dag van Rick ook al, omdat ik dan in Italië wijn aan het kopen ben... wat een rotleven... :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.