Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo, dat krijg ik er echt niet doorheen.. Zaterdag is de Gitaarbouwersmeeting, waar ik voor het eerst zelf een instrument mag laten zien en zondag is m'n meisje jarig. Ik laat al ieder jaar verstek gaan bij de voorbereidingen voor het verjaarsfeestje, omdat ik dus op de DGBM ben..
Het is een ontzettend mooi initiatief. Zulke dagen zijn hartstikke leuk en leerzaam. Alleen vind ik het ontzettend jammer dat zulke dagen veel op zondag worden gehouden. Daar dat Door geloofsovertuiging niet mogelijk is om dan te komen. Is het mogelijk om in de toekomst daar rekening mee te kunnen houden. Zodat je dan tevens een grotere groep mensen bereikt.
Maar nog maals ik vind het super gaaf dat zulke dagen georganiseerd worden.
Of je een grotere groep bereikt betwijfel ik. Er zijn vele die moeten werken op de zaterdag. Dit geldt trouwens voor elke dag.
Ik heb wel respect voor diegene die voor hun overtuiging staan.
Een andere geloofsgroep kan dan weer juist op een zaterdag niet naar zo'n evenement gaan omdat een zaterdag voor hun de centrale dag is in hun geloofsbeleving.
Ik schrijf dit vanuit respect voor ieders geloof
De site is geüpdatet vwb de deelnemers.
Geef je op als deelnemer/demonstrateur/verkoper of als bezoeker of als vrijwilliger voor hand- en spandiensten. De hal is groot genoeg, zelfs enorm!
Vanaf nu zal er een wekelijkse update plaatsvinden.
Is er beveiliging op het parkeer terrein?
Misschien dat ik nog wel even langs wil komen, maar ik kom die dag terug van een LAN-party.
Die dure computerspullen wil ik liever niet kwijt.
Is er beveiliging op het parkeer terrein?
Misschien dat ik nog wel even langs wil komen, maar ik kom die dag terug van een LAN-party.
Die dure computerspullen wil ik liever niet kwijt.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.