Open dag hout 2024 is op 27 oktober gaat niet door!

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
434
186
Noardeast-Fryslân
Jammer. Maar vooral ook jammer voor alle tijd en moeite die jullie er tot nu toe ingestoken hebben zonder het doel te bereiken.
Zou zeker mooi zijn als jullie een alternatief kunnen vinden. Dat zal alleen vast niet op deze korte termijn zijn te realiseren.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.495
2.989
Gaanderen
Ik had me er erg op verheugd en was al in volle voorbereiding. Als je niet zeker weet of zo'n evenement door kan gaan dan is dit, helaas, een wijs besluit.
Jaap , bedankt voor jouw inzet en natuurlijk ook van Kor en de anderen.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.306
637
Moordrecht
Ach nee, dat is echt slecht nieuws! Hopen dat er een alternatief gevonden kan worden en anders is het wat t is
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.250
1.888
Terkaple
www.woodworking.nl
Hoeveel m2 is er noodzakelijk? Ik kan in mijn netwerk nog even rondvragen
De Hanzehal heeft een vloer oppervlak van 3700 vierkante meter, het is een van de grootste sporthallen in Nederland.
We zouden ook nog uit kunnen wijken naar een kleinere hal in b.v. december alleen voor de workshops en wat minder standhouders.

1 van de voordelen van de Hanzehal is de ook de goede bereikbaarheid met de trein.

jaap
 
Ontzettend jammer, maar ja die mensen moeten ook een dak boven het hoofd hebben. Buiten slapen is ook maar niets. Jaap en alle betrokken vrijwilligers mijn hartelijke dank voor alle tijd en moeite die hierin gestoken is. Ik hoop dat er nog een alternatief komt.

M.vr.gr. Jan
 
  • Leuk
Waarderingen: rinus

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
598
193
Middelburg
Wat triest voor degene die zich uit de naad heeft gewerkt om dit mooie evenement te laten slagen, klote als ik het zo mag uitdrukken, sterkte
 
  • Leuk
Waarderingen: hansth

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.295
435
Etten-Leur
Beste forummers,

Tot onze grote spijt moeten we de Open Dag Hout op 27 oktober 2024 cancelen.

Een deel van de Hanzehal is ingericht voor de opvang van asielzoekers en wij krijgen niet de zekerheid dat de hal op tijd beschikbaar zal zijn. Daardoor kunnen we niet met onze promotie campagne starten en wordt het risico van een financieel debacle te groot.

We kijken naar een alternatief en nodigen jullie voor een volgende keer graag weer uit.


Namens het team Open Dag Hout,


jaap
Dank voor de moeite dit en vorige jaren.
 

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
211
109
‘s-Hertogenbosch
Heel erg jammer van de geïnvesteerde energie en moeite en tijd. Alle vrijwilligers in ieder geval bedankt om dit te organiseren . Ik had me net als velen op verheugd om mede houtwormen te ontmoeten. Mede omdat het voor mij de eerste keer zou zijn. Alles voorbereid voor de challenge, alle drie de hoofdstukken….. maar wat in het vat zit bederft niet, het krijgt alleen maar meer charme. Net als met je eten, als je langer wacht met aan je trek toe te geven, wordt het meestal lekkerder 😁.
We hopen er het beste van dat het in de toekomst wel door kan gaan.

Met vriendelijke groeten,
John
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.495
2.989
Gaanderen
Heel erg jammer van de geïnvesteerde energie en moeite en tijd. Alle vrijwilligers in ieder geval bedankt om dit te organiseren . Ik had me net als velen op verheugd om mede houtwormen te ontmoeten. Mede omdat het voor mij de eerste keer zou zijn. Alles voorbereid voor de challenge, alle drie de hoofdstukken….. maar wat in het vat zit bederft niet, het krijgt alleen maar meer charme. Net als met je eten, als je langer wacht met aan je trek toe te geven, wordt het meestal lekkerder 😁.
We hopen er het beste van dat het in de toekomst wel door kan gaan.

Met vriendelijke groeten,
John
John de challenge gaat door. Vandaag of morgen maken we de iets aangepaste voorwaarden bekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: 48rmc en John1969

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
211
109
‘s-Hertogenbosch
Had je bericht eerder op de dag gelezen. Dat de Challenge doorgaat en dat er prijzen zijn is leuk, maar……. Waar het eigenlijk om te doen was, voor mij het kennismaken en het ontmoeten van mogelijke gelijkgestemden gaat nu dus voorlopig niet door.
Jammer volgende keer beter. Zoals gezegd bedankt voor de inzet.

Groetjes John
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.495
2.989
Gaanderen
Had je bericht eerder op de dag gelezen. Dat de Challenge doorgaat en dat er prijzen zijn is leuk, maar……. Waar het eigenlijk om te doen was, voor mij het kennismaken en het ontmoeten van mogelijke gelijkgestemden gaat nu dus voorlopig niet door.
Jammer volgende keer beter. Zoals gezegd bedankt voor de inzet.

Groetjes John
Ja, John dat is voor mij ook het leuke aan de ODH. Over de oorzaak mag je verschillend denken, maar ik ben blij dat ik niet in een sporthal hoef te overnachten.
 

DaanAsten

Nieuw lid
8 jul 2020
20
22
London
www.dpyro.nl
Beste forummers,

Tot onze grote spijt moeten we de Open Dag Hout op 27 oktober 2024 cancelen.

Een deel van de Hanzehal is ingericht voor de opvang van asielzoekers en wij krijgen niet de zekerheid dat de hal op tijd beschikbaar zal zijn. Daardoor kunnen we niet met onze promotie campagne starten en wordt het risico van een financieel debacle te groot.

We kijken naar een alternatief en nodigen jullie voor een volgende keer graag weer uit.


Namens het team Open Dag Hout,


jaap
Vind ik het echt jammer!
 

Evert !

Actieve deelnemer
24 jan 2024
37
70
63
Damwâld Frl.
Ja het is heel erg jammer dat het niet doorgaat. Ik had namelijk ook al een hotel-overnachting geboekt zodat we die dag volop mee konden nemen. We maken er nu maar een leuk weekendje van.
Gr. Evert
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.