Nemen ze die resorcinollijm ook mee?Duursma heeft naast polyester en epoxy harsen b.v. ook de ouderwetse resorcinol lijm te koop.
Nemen ze die resorcinollijm ook mee?Duursma heeft naast polyester en epoxy harsen b.v. ook de ouderwetse resorcinol lijm te koop.
Als je ze even vraagt vast wel! En anders doe ik het...Nemen ze die resorcinollijm ook mee?
Hoi Guus,Ha allemaal,
Ik had hem ook in de agenda gezet, maar er is iets tussengekomen! Heel jammer want het had me heel leuk geleken om dit voor het eerst mee te maken!
Ik woon in Velp (Arnhem) en had met ZvH afgesproken wat stukjes draaihout over te nemen. Is er toevallig iemand die uit de buurt komt, vandaag aanwezig is en wat ruimte in de kofferbak heeft? Ik kan het deze week meteen afhalen!
Groeten,
Guus
gegroet, edwin,Hoi Guus,
Ik woon in Heelsum.
Als hij het afgeeft aan ons op ODH kun je het savonds bij ons ophalen. Geen probleem.
Groet Edwin.
Ja hoor, een hond mag mee naar binnen, wel aangelijnd en mijdt de drukte wat.Weet iemand of een hondje mee mag naar de Open Dag Hout? Op een filmpje van een paar jaar geleden zie ik er eentje lopen in de hal, maar ik kan er verder niks over vinden.
Kaartjes zijn alleen te koop bij de Hanzehal. Naast de ingang zijn de kassa loketten. Entreeprijs al jaren hetzelfde € 10,-.Moet ik vooraf een kaartje kopen o.i.d. of kan ik daar zo via de kassa naar binnen?
Groet, David
Maar twee uur?Het lijkt me super leuk maar is wel 2u rijden vanuit een dorpje onder Eindhoven.
Ik ga er even over nadenken
We kunnen niet in ieders situatie/portomonnee kijken natuurlijk.Maar twee uur?
Ik ben 4 uur onderweg
Vind de autorit niet erg. Is meer dat ik er nog nooit geweest ben en even ga bekijken wat er te zien isMaar twee uur?
Ik ben 4 uur onderweg
Over wat er te zien is maak ik mij geen zorgen. Daar ben ik zeker genoeg van dat het interessant genoeg zal zijn.Vind de autorit niet erg. Is meer dat ik er nog nooit geweest ben en even ga bekijken wat er te zien is
Maar als je gaat dan weet je meteen wat er te zien is.Vind de autorit niet erg. Is meer dat ik er nog nooit geweest ben en even ga bekijken wat er te zien is
Ik ben bang dat de dag niet lang genoeg is om overal te kijken. Er zijn prachtige kunstwerken te bewonderen, houtdraai demo's, gereedschappen , hout , nieuwe technieken en natuurlijk oude technieken te bewonderen. Vooral de interactie tussen de makers en kijkers maakt deze dag zo boeiend. Je kunt en mag alles vragen , voelen en bekijken. Die ervaring alleen al maakt het een top dag.Vind de autorit niet erg. Is meer dat ik er nog nooit geweest ben en even ga bekijken wat er te zien is