Opbergzak voor langere houtstukken, ideeën?

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
254
158
Iets verderop en om de hoek
Hout is nogal een ruim begrip
wat maak je zoal?

Als het iets is waarbij je eigenlijk de vochtigheid van het hout constant wilt houden is binnen eigenlijk beter.
Kan je het niet gewoon onder je bed kwijt ?
Ik wil u wel bedanken, want u heeft me wel aan het denken gezet, en was dus net even gaan kijken wat er mogelijk was nog op me kamer. En realiseerde ik me dus dat ik nog achter mijn gereedschapskist nog net mooi ruimte had om het hout in een tas neer te zetten😁

Waarschijnlijk zal ik wel alsnog binnenkort gaan kijken voor een afsluitbare zak (helaas heeft 1 van mijn ouders een longziekte, dus al dat zaagsel wat er mogelijk nog op zit en geuren van het hout kan diegene niet tegen, dus moet wel afgesloten zitten) dus dit is iedergeval een oplossing om voorlopig mee vooruit te kunnen. Misschien dat ik nog wel een soort podium maak waar de kist op kan staan, en het hout er dan onder, of andersom.

Zo zie je maar weer, als je even kijkt naar wat er mogelijk zou kunnen zijn, dan kom je best ver Waarschijnlijk

Bijlagen

• 20260821_163445.jpg
    20260821_163445.jpg
    87,5 KB · Weergaven: 3

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
254
158
Iets verderop en om de hoek
Andere oplossing misschien een imperiaal boven je bed maken 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Moet wel een beetje leuk blijven met het geld he😉🤣. Heb ze vooralsnog toch nog in de bak terug gedaan, want blijf gewoon erg bang dat er straks de kevers van die houtworm erop komen of zo, dus dan is een afgesloten bak toch even veiliger dan open neerleggen. Want woon in een oud huis, en wil dan niet dat er 1 vliegt, zijn eieren neerlegt, en we een tijd erna weg moeten omdat houtwormen een nieuw huis gevonden hebben🤣😅

Want met die zakken was ik bang dat als net zo'n scherpere hoek van het hout een beschading van de zak zou maken, dat ie dus niet meer geheel afgesloten is en dus die beesten meer kans geeft. Maar had net wel een praktische oplossing bedacht daarvoor, namelijk dan de onderkant van de zak beplakken met stevig ducktape, dan is ie gelijk veel steviger, en meer bestendig tegen beschadingen

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.