Op zoek naar metaalbewerker om een Veritas 62 1/2 terug haaks te krijgen

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
818
Omgeving Leiden
Fijn dat Veritas dat zo heeft opgelost.
Eerlijk gezegd vind ik het beneden peil dat ze sowieso opperden het te laten slijpen. Het is geen schaafje met de prijs noch het imago van de action of zo.
Misschien hebben de voorstellen van veritas en baptist wel met de tekorten van materiaal te maken gehad.
Veel schaafplezier in elk geval!
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Na terugmelding dat ik geen metaalbewerker vond die dit wou/kon doen (had ook geen referentie van Baptist gekregen) heeft Veritas mij een nieuwe schaaf aangeboden.
HIER HAD IK NIET OM GEVRAAGD EN OOK NIET OP GEINSINUEERD. Wat een klantenservice !!

Die ben ik vanmorgen gaan ophalen bij Baptist. Vanaf het begin heeft Baptist mijn claim proberen te minimaliseren en af te wimpelen. Dat werd vanmorgen in de winkel nog eens doorgezet. Wat een slechte klantenservice !!!
goede service, jammer van Baptist!

moest je de 'kromme' schaaf opsturen naar Veritas of mag je die houden?
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.770
740
Enschede, Twente
Na terugmelding dat ik geen metaalbewerker vond die dit wou/kon doen (had ook geen referentie van Baptist gekregen) heeft Veritas mij een nieuwe schaaf aangeboden.
HIER HAD IK NIET OM GEVRAAGD EN OOK NIET OP GEINSINUEERD. Wat een klantenservice !!

Die ben ik vanmorgen gaan ophalen bij Baptist. Vanaf het begin heeft Baptist mijn claim proberen te minimaliseren en af te wimpelen. Dat werd vanmorgen in de winkel nog eens doorgezet. Wat een slechte klantenservice !!!
Ik denk ze daar in Arnhem flink chagrijnig zijn omdat ze de kosten voor transport en zo meer zelf moeten dragen. Dat vermoed ik tenminste.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Netjes opgelost. Deze is wel haaks neem ik aan?

Baptist is leuk voor de grote selectie, maar een prettige zaak heb ik het verder nooit gevonden. Ik ben er echt op afgeknapt toen ik een LN schaaf kocht en deze alleen mocht vasthouden als ik katoenen handschoentjes aandeed. Stelletje idioten, het is een gereedschapszaak geen juwelier.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Wij hadden vroeger een medewerker die blankstalen gereedschap niet met blote handen mocht aanpakken.
Enkele dagen later zat er bij hem al roest op. Van bepaalde gereedschappen krijg je de roest er niet zomaar af. Bijvoorbeeld houtvijlen. Er zijn dus wel redenen voor.
Zelf zou ik dit niet doen. Maar het gereedschap na de presentatie gewoon goed schoonmaken.
Klantvriendelijk is het niet.
Ik vind het wel een prima zaak.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
mooi van Veritas, stuur je je bestaande terug? Kan me voorstellen dat ze die nog wel even terug willen zien?
Verder ten aanzien van baptist, mooie winkel, maar te dikke marges, voor sommige dingen zijn ze 30-50 euro duurder dan elders, kom er graag, maar koop er weinig....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.