Op zoek naar kantenfrees

detopo2011

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
109
17
Ik werk eigenlijk nooit met kantenband, vandaar dat ik ook een vlakkezool zocht, mocht het in de toekomst toch nodig zijn dan kan ik alsnog die zool bestellen.

Maar toch ook bedankt voor het meedenken.
Ik gebruik de zool met 1,5 graden op de OFK 700 ook om masieve kantafwerking te frezen aan bijv multiplex. Kleine verzet zie je amper maar je blijft niet achter het randje hangen bij bijv. een schap
 
  • Leuk
Waarderingen: Nova

bdcu

Nieuw lid
29 dec 2018
1
0
Ik lees toevallig dit topic en zie de naam Festool voorbij komen. Ik werk zelf met een OFK 500 maar vind het voor abs kantenband geen geschikte machine, je blijft n.l. machineslagen zien en voelen en dat had ik niet verwacht toen ik deze machine aanschafte. Ik heb zelf het idee dat dit type machine gewoonweg te weinig toeren maakt. Misschien zijn er leden onder jullie die ook deze machine hebben en er wel perfect abs kantenband mee frezen. Hoor graag jullie ervaringen

Met vriendelijke groeten

Alex
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.