Weet iemand een adres waar je aluminium meertraps V-snaar poelies kunt kopen? Of is dat bijna altijd maatwerk en mag je dan van geluk spreken als je er überhaupt eentje vind die past qua aantal trappen en snaarvorm?
Heb ik ook al aan zitten denken inderdaad. Maar heb al een mooie electromotor liggen Alhoewel zo'n goedkope kleine Ferm of Kinzo kolomboor dan wel direct twee poelies heeft... Stof tot nadenken.stemin in lochem. Zijn aluminium en ongeboord. Over het algemeen is de goedkoopste optie om een boorkolom van marktplaats te halen en die te ontdoen van alle onderdelen. Zoals de motor en de schakelaar.
Ik heb er evt nog één staan die ruimte moet gaan maken wegens verhuizing, staat in Heerenveen. Verder heel tof project!Heb ik ook al aan zitten denken inderdaad. Maar heb al een mooie electromotor liggen Alhoewel zo'n goedkope kleine Ferm of Kinzo kolomboor dan wel direct twee poelies heeft... Stof tot nadenken.
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga proberen de poelies zelf te gieten/draaien.Ik heb er evt nog één staan die ruimte moet gaan maken wegens verhuizing, staat in Heerenveen. Verder heel tof project!