Begin van de week een gereedschapswagen/mobiele werkbank geleverd gekregen...... en ik ben er erg tevreden over. Rolt soepel maar is met de 2 wielen op de rem toch stabiel genoeg om te kunnen werken. Op een betonvloer zelfs stabiel genoeg om zonder problemen te schaven.
En met genoeg laden voor eigenlijk al mijn gereedschap en daarnaast nog een mooi groot vak met net voldoende diepte om systainers in kwijt te kunnen.
De afgelopen dagen de laden een beetje ingericht (mocht van de vriendin even in de woonkamer) en de meeste ervan gevuld met Kaizen foam om te zorgen dat het allemaal niet teveel gaat schuiven en rammelen als ik er mee aan het rollen ga. Fijn spul dat Kaizen foam, en redelijk makkelijk te snijden. Les is alleen wel dat de 57mm variant te hoog is voor laden die max 70mm hoog zijn. In de hoogte snijden/scheuren lukt wel maar is een lastig klusje. 30mm dik was beter geweest. In de diepe laden was het wel weer de goede hoogte, mijn schaven en de Domino gaan nergens meer naartoe....
Nu nog wat gaten in het werkblad boren en mijn moxon vise een beetje aanpassen zodat die precies in de ruimte onder het blad past en ik kan echt aan de slag.
Nog wat foto's voor de geïnteresseerden: