Engelstalige versie: https://www.fine-tools.com
Ik zie zojuist dat fine-tools ook een uitleg/vertaling op hun site heeft staan, misschien makkelijker te lezen :Gelijk de beschrijving/ uitleg veilig gesteld maar bloody hell dat is echt een ingewikkelde materie het staat vol met vak chinees (niet door heen te komen ) daar kan ik geen goed garen mee spinnen .
Bekijk bijlage 53500
Net ontvangen, mijn nieuwe aanwinst een Scheppach BTS800. Na nogal wat machines te hebben vergeleken toch maar gekozen voor de Scheppach, ondanks de prijs die bijna het dubbele is van menig ander merk. Het is een stabiele machine met een gietijzeren behuizing. Wel wat anders dan de plaatstalen exemplaren die ik heb gezien.Bekijk bijlage 53524
Zo weer is wat posten waarvoor dit topic voor is. het showen van nieuwe spullen.
En nog een zaagblad en een verloop slang om de zaagmachine op de midi aan te kunnen sluiten.
Bekijk bijlage 51339
Sinds een paar dagen deze jongen in de schuur staan ter vervanging van de zelfbouw tafelzaag (obv een elektra Beckum bouwzaag). Al aardig wat mee kunnen zagen. Zeer tevreden over de bouwkwaliteit en de precieze afstelling van de langsgeleider. Nu nog een goed ontwerp maken voor een werktafel waar hij in verwerkt kan worden.
Gaaf ding Thomas!
Heb zelf dit pakketje ontvangen uit Engeland:
Bekijk bijlage 51402
Nu nog even een verloopstekker erop en ik heb hem voor een spotprijsje.
Lang leve de Brexit...
Wat is het type nummer van die slang ?
Zo bestelling is gedaan. Gelijk maar 2 Glubots besteld met wat extra tips
Heb je ook last van een hoop stof rondom de zaag ?