Ja dat is erg goedkoop zelfs, In Duitsland kost hij 713.- geloof ik, waar heb je hem besteld?
Bij Axminster, alles prima geregeld, binnen een paar dagen in huis.
Alleen dat snoer he...
Ja dat is erg goedkoop zelfs, In Duitsland kost hij 713.- geloof ik, waar heb je hem besteld?
Alleen spijtig dat de klemmen van 1250mm geen verstelbare kop hebben, 1500mm is dan weer ineens teveel
Cranenbroek rules. Je hebt er ook metalen sergeanten van 2 meter ofzo voor nog geen tientje per stuk. Daar kan geen Bessey tegenop.
Die zijn sinds kort in de verkoop zeker. Heb ze nog nooit gezien daar.
Vandaag kwam dan ook mijn nieuwe aanwinst binnen, en wat een bakbeest.
Zeker een verbetering ten opzichte van mijn oude ''moordmachine''
De zaagtafel/afkortzaag die ik uit mijn opa's schuur heb was destijds erg leuk, maar echt bruikbaar toch niet echt. Herhaaldelijke zaagsnede daar was geen spraken van. 8cm werden al vaak stroken die begonnen met 7,8cm tot 8,2 cm en dat op 50cm lengte of iets dergelijks. Ook was het kantelen van het zaagblad niet mogelijk etc..
Na wat afstellen heb ik tot nu toe een lengte van 150cm geschulpt en er zit van begin tot eind géén verschil, ook verstek zagen is easy peasy.
Normaal kon ik een hele dag lang aantobben met mijn afkort zaag en dan kon ik het resultaat wat ik nu behaal in 3 minuten niet evenaren.
Happy
Bekijk bijlage 52046
Bekijk bijlage 52047
Bekijk bijlage 52048
Op de eerste twee foto's zie je ook blauwe frame's dit word waarschijnlijk mijn nieuwe werkbank.
Bijna vakantie en dan ga ik met mijn nieuwe dewalt dw745 hopelijke mooie projectjes maken en als ik niet vergeet foto's te maken dan post ik ze ook nog haha.
Mooie zaagmachine, veel plezier ermee.Vandaag kwam dan ook mijn nieuwe aanwinst binnen, en wat een bakbeest.
Zeker een verbetering ten opzichte van mijn oude ''moordmachine''
De zaagtafel/afkortzaag die ik uit mijn opa's schuur heb was destijds erg leuk, maar echt bruikbaar toch niet echt.
@DenDeze: ik heb dezelfde test uitgevoerd met mijn DW745 en heb het met de verstekaanslag gedaan.
Vind hem zelf nog wel een beetje wiebelig, dus wellicht dat ik voor in de geleidersleuf nog van hardhout iets maak. Maar als je met de aanslaggeleider een beetje speelt dan merk je snel genoeg wat werkt om de hoek juist te krijgen.
Ik zie ze al maanden daar, verschillende maten tot wel 3 meter geloof ik. Ik ga wel altijd naar Dongen, miss verschilt het per locatie?