En hoeveel moet je er af nemen minimaal 6
Bedankt, maar mijn plafond is van beton dus kan ik daar de voeding niet in wegwerken.Voor het ophangen heb ik simpel een uitsparing in een stukje hout gemaakt. De ledpanelen komen met een aparte voeding.
Deze heb ik boven het plafond weg gewerkt.Groet, Jan
Helemaal mee eens.Persoonlijk vind ik dit soort verzamel onderwerpen toch wel jammer, voordat je kunt reageren, b.v. op de Mafell schaaf, gaat het al weer over Led verlichting, ook al zo mega interessant. Daar waar we dus de ene keer het jammer vinden als een topic "gekaapt" wordt, doen we hier niet anders......
Zijn er medestanders om dit soort verzamelonderwerpen te stoppen en weer gewoon als individueel onderwerp op het forum te zetten, zodat we er later nog een keer wat van terug vinden, of aan kunnen vullen??
jaap
Je heb gelijk, maar aan de andere kant is er niet een topic dat zo populair is als deze.Persoonlijk vind ik dit soort verzamel onderwerpen toch wel jammer, voordat je kunt reageren, b.v. op de Mafell schaaf, gaat het al weer over Led verlichting, ook al zo mega interessant. Daar waar we dus de ene keer het jammer vinden als een topic "gekaapt" wordt, doen we hier niet anders......
Zijn er medestanders om dit soort verzamelonderwerpen te stoppen en weer gewoon als individueel onderwerp op het forum te zetten, zodat we er later nog een keer wat van terug vinden, of aan kunnen vullen??
jaap
Het is net de grote variatie aan onderwerpen, die deze topic zo interessant maakt... en zult een succes is.Ik vind het juist heel interessant om in de topic oud handgereedschap te zien welke "nieuwe" vondsten er verschijnen. Zelf heb ik daar ook al paar keer gepost, maar ik zou nooit een aparte topic openen hiervoor. Dus ik vrees als je het gaat afschaffen, dat de drempel dan hoger gaat worden om iets te posten. In die topic wordt er overigens minder gekaapt dan hier.
Houdt je klep met je rs tools.
dit is het nieuwe tools topic niet het spam topic.
Persoonlijk vind ik dit soort verzamel onderwerpen toch wel jammer, voordat je kunt reageren, b.v. op de Mafell schaaf, gaat het al weer over Led verlichting, ook al zo mega interessant. Daar waar we dus de ene keer het jammer vinden als een topic "gekaapt" wordt, doen we hier niet anders......
jaap
Ik vind het ook soms wat jammer en verwarrend dat iemand net een nieuw stuk gereedschap post en dat er meteen weer iemand er iets nieuws achteraan showt waardoor het reageren op elkaar soms wat onoverzichtelijk wordt.
Het is een behoorlijk populair topic dus wel in trek voor de mensen.
Het lijkt mij dan wat handiger om van het nieuwe tools topic een aparte rubriek te maken en een ieder die iets nieuws showt maakt dan een nieuw draadje aan, dan krijg je ook alleen reakties die met het betreffende onderwerp te maken hebben.
Maar er zijn blijkbaar wel wat mensen die het aanmaken van een nieuw draadje teveel werk vinden helaas.