ik heb ze online bij Rutlands in de UK besteld, 3 dagen waren ze geleverd.En, waar gehaald? Kan ze alleen in de UK vinden.
De "koppen" zijn van een soort hard plastic.
ik heb ze online bij Rutlands in de UK besteld, 3 dagen waren ze geleverd.En, waar gehaald? Kan ze alleen in de UK vinden.
Deze heb ik gisteren van de post gekregen. Naja gekregen is een groot woord DPD was te lui om naar mn voordeur te komen dus briefje niet thuis zonder aan te bellen maar over de schutting gedonderd. Doos open gemaakt blijkt dat de systainer vol vieze olievingers zit en schampplekken van ander plastic en zelfs een buts onder de deksel. Geprobeerd contact op te nemen met toolnation maar het contact formulier werkt niet. Wat een klote zaak.. Hopelijk zien ze het dan via dit forum dan
Bekijk bijlage 46214Bekijk bijlage 46216
Net even bij de Hornbach langsgeweest en tot mijn verbazing een geleiderail gevonden!
Bekijk bijlage 46884
een prima idee.
maak aan de korte stukjes wel even een aanslag aan de onderkant.
dan kun je die haaks tegen de te zagen plank duwen.
Ik wil nog even het een en ander rechtzetten. Heb de maandag erna contact per telefoon met Toolnation opgenomen. Toen werd mij verteld dat ik foto's moest doorsturen en er een nieuwe opgestuurd zou worden. Hier heb ik gisteren dan nog wel even achteraan gebeld maar vandaag heb ik een mooie nieuwe systainer 5 via de post mogen ontvangen! De oude hoefde ik niet terug te sturen dus dan is het toch nog netjes opgelost. Heb ik nog een upgrade ook ;-). Al met al ben ik nu dus heel tevreden de man aan de telefoon was ook vriendelijk en geinteresseerd in hetgeen van DPD
Bekijk bijlage 46893
gereedschap was prima, nieuw onbeschadigd en schoon. Vroegen ze trouwens nog wel naar, vind wel zo netjes om dan hier ook even te melden dat het netjes opgelost is.