Je gaat er veel plezier van hebben. MIjn 12V schroevendraaiers worden het meeste gebruikt, meer dan mijn 18V Makita en Bosch samen.Besteld. Ben benieuwd.
Heb laatst in plaats een tweede freeskorf voor mijn kleine Makita, een tweede complete frees met korf gekocht. €60 voor een korf met x weken levertijd, of voor iets van €120 een nieuwe die de volgende werkdag in huis was. Daarmee ook gelijk probleem opgelost dat ik soms de boel moest ombouwen voordat ik klaar was met een klusjeLeuk handzaam freesje. Excuus was dat mijn grote bovenfrees (jaren 90 DeWalt) een kapot lager had. Kruis zou er een maand over doen deze te leveren. Goed excuus om deze te kopen. Toen deze eenmaal besteld was maar gewoon het lager opgemeten en elders besteld. De grote frees doet het weer helemaal top. Toch fijn die spullen die je zelf kunt repareren.
Dit is op accu en dat leek me handig voor de kleine/kanten klusjes. Stond al lang op het lijstje en nu vond ik het een goede reden. Kan prima aankopen goedpraten voor mezelf
Voelt in vergelijking met het oude beest wel wat plastic aan en lijkt ook een stuk slechter repareerbaar ben ik bang. Maar zeker een stuk lichter wat voor het fijne werk wel lekker is.
Gefeliciteerd met je aanwinst!Gok dat het gaat om een oud type gezien er 2 palletjes zitten in plaats van 2 busjes.
Vandaag effe mee gespeeld morgen er mee werken
Mijne is uit 2013. Dus ik heb geen flauw ideeMooie aanwinst, ga je veel plezier aan beleven.
Voor zover ik weet (dacht ik gehoord te hebben, iets van klok en klepel) dat de vaste pinnetjes juist het oude systeem zijn.
De foto van jouw machine is hetzelfde als de mijne (eind 2020) en ook dezelfde als nu nog steeds bij Festool op de website staat.
Zou zomaar kunnen al is het wel opvallend dat mafell op hun duo deuvel dan wel palletjes gebruiktDe palletjes horen bij de laatste generatie. Die busjes mochten ze niet gebruiken volgens — ik geloof — Lamello (patentzaak of zoiets).
Klopt, maar het was bij Mafell die de pennetjes (zitten in een bronzen busje met een veertje er achter) als eerste op de Duo Dubler had. De eerste serie Domino's hadden ook die pennetjes (ik heb er eentje) daarna kwamen de zwarte palletjes. Vond het knap om een alternatief te bedenken wat ook goed werkt. Het pennetje is wel handiger als je ze in een net gemaakt gat als referentie gebruikt, om een rij gaten of sleufjes te maken.De palletjes horen bij de laatste generatie. Die busjes mochten ze niet gebruiken volgens — ik geloof — Lamello (patentzaak of zoiets).
Dat verklaart het dusKlopt, maar het was bij Mafell die de pennetjes (zitten in een bronzen busje met een veertje er achter) als eerste op de Duo Dubler had. De eerste serie Domino's hadden ook die pennetjes (ik heb er eentje) daarna kwamen de zwarte palletjes. Vond het knap om een alternatief te bedenken wat ook goed werkt. Het pennetje is wel handiger als je ze in een net gemaakt gat als referentie gebruikt, om een rij gaten of sleufjes te maken
jaap
Klopt, maar het was bij Mafell die de pennetjes (zitten in een bronzen busje met een veertje er achter) als eerste op de Duo Dubler had. De eerste serie Domino's hadden ook die pennetjes (ik heb er eentje) daarna kwamen de zwarte palletjes. Vond het knap om een alternatief te bedenken wat ook goed werkt. Het pennetje is wel handiger als je ze in een net gemaakt gat als referentie gebruikt, om een rij gaten of sleufjes te maken.
Dat was het dus. Opgeslagen op de harde schijf!