Nieuwe forumsoftware actief

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 23711

Guest
Dank je. Dat werkt inderdaad, maar slechts voor een deel.
Alle koppen, knoppen en andere teksten blijven in het Engels.
Dat vind ik erg jammer en volstrekt overbodig.
Wim.
 
  • Leuk
Waarderingen: karangetang

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Dank je. Dat werkt inderdaad, maar slechts voor een deel.
Alle koppen, knoppen en andere teksten blijven in het Engels.
Dat vind ik erg jammer en volstrekt overbodig.
Wim.

Ha Wim, ook als het engels is werkt het wel... Als je helemaal naar beneden scrollt zie je links onderin woodworking1 en een taal staan. Bij jou staat daar waarschijnlijk engels en als je er op klikt kun je er nederlands origineel van maken.
Woodworking1 is de template die ik aangemaakt heb. In de testversie kreeg ik ook het logo boven in en nu met geen mogelijkheid..... Op mijn macbook staat er niks, op de macbook met Chrome browser staat er woodworking.nl in tekst en op mijn windows computer met chrome staat er U.IX. ...
Nog maar een tijdje knutselen.

Voor het overige werkt dit zo veel beter dat de vorige software. Die werd ook niet meer ondersteund, ik had dit veel eerder moeten doen.

jaap
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.542
254
Helemaal rechts staat "x minuten geleden" als je daar op klikt kom je wel bij het laatste bericht


Deze doet het inderdaad :D


Edit:
Vind dat zelf niet zo praktisch:
Links de koppen lezen en dan naar uiterst recht om die datum aan te klikken voor de laatste post.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.246
658
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik heb nog een ander vraagje: alle bijdragen in 'houtdraaiers werkstukken' bijvoorbeeld hebben nu afbeeldingen die erg klein zijn.

Als ik in mijn eigen post dezelfde foto's nogmaals invoeg, worden ze wel op de volledige breedte van het scherm getoond.
Geachte Baas, hoe zit dat? Zijn foto's verkleind bij de overgang naar de nieuwe software?
 
Laatst bewerkt:

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Alhoewel ik niet geplaagd wordt door een overmaat aan digi kennis lijkt me dit toch een hele klus. Dus Jaap respect voor al dit werk om deze prachtige site up to date en op de been te houden!
Ik moet er nog wel even ingroeien.
Vr.gr. Jan Pranger
 
  • Leuk
Waarderingen: baas

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Het is inderdaad even wennen, maar het moderne jasje drong zich stilaan op. Leuk dat er meer functionaliteiten zijn (meer emoticons, korte non-verbale reacties op berichten, delen naar andere platforms enz.)
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
De hoeveelheid reclame is wel toegenomen en, mijn mening, hinderlijk groot.

Het contrast van de knoppen is nu leesbaar, bedankt voor het aanpassen Jaap / Baas.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Baas, goed werk man. Ziet er super uit, even wennen maar dat is met 2 dagen al weer vertrouwd voor de meeste denk ik zo. Tja wel de reclame...
 

WR1944

Oud hout
Het ziet er inderdaad flink anders uit. Het is een kwestie van wennen door het te gebruiken. Van lieverlee zal ik wel de nodige knoppen vinden om het uiterlijk aan te passen aan m'n gemakzucht.

In ieder geval verdient de Webbaas een pluim voor z'n moeite. Er zal hier en daar nog wat bijgeschaafd moeten worden maar weet dat als je probeert het iedereen naar de zin te maken, je het niemand naar de zin maakt.

Eén ding kan ik alvast te berde brengen. Als je een knop selecteert dan gaat de tekst van zwart naar wit. Dat witte is slecht leesbaar op een lichtgrijs vlak. Dat selecteren zou een attenderende reactie moeten geven zodat het verkleuren naar rood meer voor de hand zou liggen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.720
2.582
Gaanderen
Jaap het ziet er weer fris uit. Gisteravond kon er bij mij niets meer. Under construction. Ik begrijp dat je reclame nodig hebt maar het is nu wel erg prominent aanwezig.
 

blommetje92

Actieve deelnemer
30 dec 2018
91
18
Leuven
Dat is een hele verandering! Knap gedaan! Ik bekijk de site meestal op mijn telefoon en de nieuwe site leest een heel stuk aangenamer. De tekst komt nu vanzelf op de juiste grootte en goed uitgelijnd in beeld. Top!
Wel vraag ik me af of die reclames zo blijvend in beeld moeten komen. Nu beslaat de reclame, wanneer hij op komt, twee derde van mijn scherm, wat lezen vrijwel onmogelijk maakt. De enige remedie is dan of helemaal omlaag en omhoog scrollen of de site afsluiten en opnieuw openen. Beiden zijn vreselijk irritant.

Succes met het verder overzetten van de site. Ik denk dat dit een goede keuze is:)
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Zitten er zoveel verlaten mannen hier in hun hokken te wachten

Bekijk bijlage 86022

Google geeft je advertenties op basis van de je eigen zoektocht op internet. Iedereen krijgt op elk moment andere advertenties te zien. Het is zelfs zo dat in milliseconden een advertentie ruimte op een website ter beschikking komt, er een aantal gegadigden voor zijn die daar een advertentie willen plaatsen, die online elektronisch bieden (alles geautomatiseerd) op basis van het profiel van de kijker en er een aanbieder wint en zijn advertentie wordt dan geplaatst. Dat gebeurd dus in de korte tijd ( honderdste seconden) dat we ergens op klikken en het op het scherm staat. Een fabelachtig mechanisme.
 
  • Geweldig
Waarderingen: karangetang

thewieger

Actieve deelnemer
6 mei 2019
96
30
Wageningen
Vind het een mooie site geworden. Nog even wennen aan de interface, maar dat komt wel goed. Wat ik wel vervelend vind is dat dit van een site met voorheen nul advertenties is veranderd in een site met zoveel advertenties dat het op een mobiele telefoon (iPhone 6s) niet grappig meer is. Pop-ups, van die verschuivende banners waardoor ik nog maar twee regels tekst kan lezen en het kruisje om ze weg te klikken zit zo dicht tegen het pijltje om de link te volgen dat ik de helft vd tijd misklik.

Als het dan nog relevante advertenties waren, prima. Laat maar weten waar mooi gereedschap in de aanbieding is of wie er net een nieuwe lading mooi hout heeft of zo. Nu is het alleen maar misleidende rommel.

Dit vermindert mijn plezier in het bezoeken van de site behoorlijk!
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Blijkbaar is de functie die ik zoek er gewoon als je op de titel van het topic klikt, dan krijg je het oudste ongelezen bericht te zien. Maar eerder werkte het niet omdat ik nog niets gelezen had op deze versie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.