Ok, hij is groot (maar hoort niet in dit/mijn draadje thuis, anders word het straks een wedstrijd ver pissen) maar nog steeds toch een ander soort machine, hier word machinaal gedraaid (geen leunspaan oid, toch een hele andere tak van sport)
Zeker naar uitgekeken Pel, zoveel dat ik me nu wel moet beheersen en de boel netjes afrond (afstand bediening in een kastje enzo)
De middelste poelie merk je het niet, de kleinste poelie wel (dan wringt de riem tegen de wang van de poelie er naast) de grootste heb ik nog niet uitvoerig getest
Ik zou eerder zeggen, het beest kruipt uit zijn ei, moet nu nog even volwassen worden....
kleine puntjes die nog niet naar mijn zin zijn, maar het gaat de goede kant op
Vanavond gaat de as er uit, morgen naar Spinningwheels de boel aanpassen
De grootste versnelling gaat er af, het kleinste werk dat ik dusver gemaakt heb (pepermolen) ben ik nog niet hoger gekomen dan 1000 toeren (middelste poelie) dat is nog geen 50 hrtz op de freq regelaar (want de motor is bij 50 hrtz 1400 toeren)
De freq. regelaar is nu begrenst op 90 hrtz dus reken maar uit.....meer dan genoeg
Hopelijk krijg ik dan ook wat meer ruimte om de riem makkelijker te verleggen, dat is ook 1 van de dingen die nog niet naar mijn zin zijn